Netflix kończy opowieść o mordercy z serialu „Ty”. Czy Joe Goldberg to Dexter Morgan dla zakochanych?
Będą dwie nowe „Lalki”. Netflix też kręci swoją wersję
W „Super Expressie” program o wojsku od środka. Prowadzi była dziennikarka TVP Info
Gdzie najczęściej szukamy pracy? "Skuteczna rekrutacja wymaga dziś korzystania z wielu narzędzi"
Czy TVN24+ odniesie sukces? „Do tej pory ołtarzem w grupie była telewizja”
Andrzej Stankiewicz w TVP Info. Ilu widzów ma jego "Stan wyborczy"?
Chalidow kontra bohater "The Office PL". Zaskakująca promocja Canal+
Max zaczyna walkę ze współdzieleniem kont. Jest dodatkowa opłata
“Wielka postać polskiej prasy”. Ludzie mediów wspominają Wiesława Podkańskiego
Nie żyje legenda rynku prasowego. Kierował Axel Springer Polska i IWP
„Super Express” też organizuje debatę prezydencką. Udział potwierdziło 12 kandydatów
Znamy Young Creatives Cannes 2025. To oni powalczą w międzynarodowym finale
Napój Black z nową serią reklam
Iga Świątek kolejny rok z Lancôme
Ekstraklasa dalej z piłkami adidasa. Poszerzono współpracę
Członkini KRRiT w zarzutami ws. odtajnieniu planu obronnego. „To atak na konstytucyjny organ”
Szef KRRiT Maciej Świrski skarży się do TSUE na ustawę o Trybunale Stanu
Media publiczne od 15 miesięcy w likwidacji. Co dalej?
Słuchaczka zaniepokojona programem w VOX FM. „Nie zmuszamy do zwierzeń"
Sztab Hołowni chciał zlecić produkcję hejterskiego klipu? "Tego nie ma w naszym DNA"
ZFPR ma nowego dyrektora biura. Przez lata kierował komunikacją w PKP Intercity
Genactiv pozostaje klientem 38 Content Communication
Polityczna czkawka u Tesli? Firma zarobiła dużo mniej, Musk składa obietnicę inwestorom
Topnieje przewaga Trzaskowskiego nad Nawrockim. Mentzen ze spadkiem
Kolejny sondaż wyborczy po debatach: Trzaskowski i Mentzen z dużymi spadkami
Co ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci
W Emitelu nowy szef sprzedaży. Odszedł wiceprezes
Kanał Zero w końcu ma aplikację. “Będziemy tracić pieniądze”
A jednak. Potężne kary dla Apple i Meta od Komisji Europejskiej za łamanie zasad
W Orange Polska coraz drożej. Te usługi zyskują klientów
InPost dostarczy przesyłki z Vinted. "Kolejny krok w dążeniu do pozycji lidera w Europie"
Nowa wiceprezeska Alior Banku. Przechodzi z OLX Group
Telewizja Polska produkuje nowy serial szpiegowski
Netflix sfilmował kultową powieść. Premiera w sierpniu
Finansowanie bieżących wydatków w firmie nie zawsze możliwe jest ze środków własnych. Mogą blokować Cię niezapłacone przez kontrahentów faktury czy długoterminowe inwestycje, w których masz zamrożone środki. Gdy pojawia się potrzeba pozyskania dodatkowego źródła finansowania, możesz rozważyć kredyt obrotowy. To doskonałe rozwiązanie pozwalające na utrzymanie płynności finansowej firmy. Jako przedsiębiorca musisz radzić sobie z wieloma wyzwaniami – niestabilnością rynków, zmiennością popytu, nierzetelnymi kontrahentami oraz różnymi cyklami koniunkturalnymi. Nie możesz przy tym ryzykować, że Twoja firma straci płynność finansową czy nie będziesz miał środków na wynagrodzenia dla pracowników. W tych, ale też w wielu innych sytuacjach ratunkiem okazują się produkty kredytowe dla przedsiębiorców, w tym właśnie kredyt obrotowy.
Kilka dni temu media i fanów zelektryzowała informacja, że znany raper Snoop Dogg porzuca palenie. Okazuje się jednak, że głośna deklaracja była częścią kampanii reklamowej marki produkującej bezdymne paleniska.
W Nowym Jorku Netflix w ciekawy sposób promował swój najnowszy hit serialowy „Wednesday”.
Występująca w najnowszej reklamie firmy Nike „Until we all win” Serena Williams chce wesprzeć kobiety na całym świecie. Ma służyć temu pokazana jej ciężka praca i odnoszone sukcesy sportowe.
Koncern motoryzacyjny BMW w najnowszej kampanii promującej motocykle tej marki zachęca do oderwania się od stresów codziennego życia. Przekonuje do motocyklowej wyprawy w nieznane w spocie autorstwa agencji M&C Saatchi.
W br. spot promujący parki Disneya zanotował 3,7 mln udostępnień, a klipy reklamujące marki Purina, The Ad Council i Budweiser - po 2,5-2,9 mln. W zestawieniu mało jest standardowych spotów telewizyjnych, a więcej dłuższych virali internetowych.
Łóżka zamiast kinowych foteli i widzowie leżący wygodnie w trakcie seansu - to nowy pomysł Ikei na promocję jej produktów.
Ciężarówka pokonująca w powietrzu 25 metrów ponad rozpędzonym bolidem Formuły 1 - tak firma EMC reklamuje swoje rozwiązania informatyczne zastosowane w samochodach wyścigowych ze stajni Lotusa.
IKEA opublikowała reklamę swojego nowego katalogu parodiującą styl klipów reklamowych przygotowywanych przez Apple.
Tajlandzki operator komórkowy DTAC przygotował spot wideo, w którym przekonuje, że technologia nie jest w stanie zastąpić miłości.
Nowa kampania Casio Edifice z dumą ogłasza współpracę z Jakubem Przygońskim – mistrzem motorsportu, wielokrotnym uczestnikiem Dakaru i utytułowanym drifterem. Nowa kampania marki, której głównym bohaterem jest Przygoński, podkreśla wartości kluczowe zarówno w świecie wyścigów, jak i w codziennym życiu – precyzję, niezawodność i kontrolę nad czasem.
Spot „Internet baby” reklamujący sieć komórkową MTS Telecom bije rekordy popularności, przede wszystkim w Indiach.
ING OFE i Lewiatan deklarują, że nie mają nic wspólnego z filmikiem, w którym Jacek Braciak ostro krytykuje przeforsowane przez rząd przeniesienia składek emerytalnych z OFE do ZUS-u. To wizerunkowe samobójstwo aktora, ale wulgarność virala jest jego siłą - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
Samsung udostępnił kolejny spot reklamowy uderzający w konkurencję. Tym razem ofiarą drwin padły tablety Apple, Microsoftu i Amazonu.
Serwis BuzzFeed opublikował klip wyśmiewający stereotypowe przedstawianie kobiet w reklamach, zwłaszcza w relacjach z mężczyznami. W filmiku to faceci wcielają się w typowe role, które marketingowcy wyznaczają kobietom.
Pojawił się kolejny internetowy spot Play, w którym członkowie kabaretu Mumio w salonie tej sieci „wkręcają” klientów w zabawne sytuacje.
Play ruszył z serią internetowych filmików, w których członkowie Mumio przebrani za sprzedawców tej sieci w nieszablonowy sposób obsługują autentycznych klientów.
W sieci pojawił się viral Tesco z jego popularnym brand hero Heniem, który tym razem niczym Jean-Claude Van Damme w reklamie Volvo wykonuje efektowny szpagat. Spot przygotowała agencja Czart.
Agencja Delov Digital opublikowała w internecie animowaną przeróbkę słynnego już spotu Volvo „Epic Split” z udziałem Jean Claude’a Van Damme’a. Gwiazdą nowej wersji jest Chuck Norris.
Choinka, święty Mikołaj, prezenty, śnieg, sanki... Boże Narodzenie nieodmiennie kojarzone jest z tymi symbolami, a reklamy w większości są wierne tej stylistyce. Są jednak spoty odchodzące od tego schematu. Oto osiem tegorocznych kampanii świątecznych innych niż wszystkie.
Na kanale YouTube założyciela Brand24, Michała Sadowskiego, pojawiło się nowe nagranie. Tym razem firma chce inspirować twórców startupów.
Austriacka agencja PKP BBDO opublikowała krótki spot będący parodią reklamy nowego iPhone’a 5C. Smartfon został w nim zastąpiony przez buty.
Zapisz się do newslettera