Ile zostało z dawnej potęgi? Szalona historia Wykop.pl oczami jego twórcy [WYWIAD]
Defence24 działa także po angielsku. Jest naczelny
Szef Instagrama mówi wprost: używanie tej aplikacji pomaga na zasięgi
Giganci wiadomości zwiększają przychody mimo zawirowań z AI w Google
TVP tnie wydatki. Odwołano jesienną konferencję ramówkową
Syn Zygmunta Solorza dalej na czele Polsatu. Odrzucono raport
Powrót do „The Voice Senior”. Słynna piosenkarka znów trenerką
Cyfrowy Polsat pożycza prawie miliard na farmę wiatrową. „Pełne wsparcie Zygmunta Solorza”
Związkowcy z RASP chcą podwyżek dla pracowników. „Koszty życia ciągle rosną”
Tak kurczy się prasa regionalna. Spadki sprzedaży nawet o 45 proc.
Wszystkie dzienniki ze spadkami sprzedaży. Które straciły najwięcej?
Znany dziennikarz po niemal 30 latach odszedł z „Wyborczej”. Teraz pracuje w PR
Sieć Dino stała się fenomenem. Ale dlaczego unika reklam?
Emilia Stasiak-Witkowska została head of creative w Lettly
L’Oréal ma nową ambasadorkę. To gwiazda serwisu z treściami dla dorosłych
"Wróć do domu z malinką" - Krzysztof Ibisz w nowej reklamie
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklamowe. Będzie drożej
KRRiT nie zmienia zdania. 427 mln zł dla mediów publicznych dalej w depozytach
Nadawca Radia ZET zarobił rekordowo. Kolejne miliony dla Agory
Nie ma mocnych na RMF FM. Radio ZET i Plus z najlepszymi wynikami od lat, kilka stacji mocno w dół
Była rzeczniczką kampanii Nawrockiego. Ma trafić do prawicowej stacji
Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2025. Wirtualnemedia.pl z reprezentacją
Klauzula sumienia w reklamie i PR. Kogo i dlaczego nie chce obsługiwać branża?
Natalia Głatki i Magdalena Bodys z awansami w oLIVE media
Generacja Z w social media. Jak radzą sobie z tym pracodawcy?
Za co klienci cenią dyskonty i hipermarkety?
Polacy coraz częściej wybierają piwa bezalkoholowe
Pensja powyżej 10 tys. brutto. W tych zawodach tyle zarobisz
Synowie Zygmunta Solorza z czerwoną kartką w kolejnej spółce
T-Mobile Polska zarabia więcej. Przybyło ponad pół miliona klientów
Wyciekła możliwa data premiery iPhone'a 17. To już niedługo
Zygmunt Solorz nie nadzoruje już tego telekomu. Firma znów na plusie
Magda Gessler tłumaczy się ze środków z KPO. „Nie dostałam na Fukiera ani złotówki”
Marne lato nie zatrzymało grupy CCC. Ta sieć sklepów urosła najmocniej
Primark uruchamia aplikację mobilną. Kiedy pojawi się w Polsce?
Te piosenki najczęściej grano w radiu. Dawid Podsiadło za gwiazdami z zagranicy
"Królów" w ramówce TVP1 zastąpi serial z Barbarą Kurdej-Szatan
„Chłopaki z baraków” z nowym sezonem. Serial znany z memów
Nie żyje aktor Tomasz Jarosz. Był głosem w „Scooby-Doo”, „Smerfach” i „Gwiezdnych wojnach”
Dyrektorzy IT zawsze musieli decydować, gdzie umieścić firmowe dane. Jednak obecnie niesie to za sobą konsekwencje, których nie było jeszcze kilka lat temu. Wybór dostawcy chmury to dziś przede wszystkim kwestia zarządzania ryzykiem prawnym. Pytanie nie brzmi „czy przejść do chmury”, ale „którą chmurę wybrać” – i czy masz nad nią faktyczną kontrolę.
Kilka dni temu media i fanów zelektryzowała informacja, że znany raper Snoop Dogg porzuca palenie. Okazuje się jednak, że głośna deklaracja była częścią kampanii reklamowej marki produkującej bezdymne paleniska.
W Nowym Jorku Netflix w ciekawy sposób promował swój najnowszy hit serialowy „Wednesday”.
Występująca w najnowszej reklamie firmy Nike „Until we all win” Serena Williams chce wesprzeć kobiety na całym świecie. Ma służyć temu pokazana jej ciężka praca i odnoszone sukcesy sportowe.
Koncern motoryzacyjny BMW w najnowszej kampanii promującej motocykle tej marki zachęca do oderwania się od stresów codziennego życia. Przekonuje do motocyklowej wyprawy w nieznane w spocie autorstwa agencji M&C Saatchi.
W br. spot promujący parki Disneya zanotował 3,7 mln udostępnień, a klipy reklamujące marki Purina, The Ad Council i Budweiser - po 2,5-2,9 mln. W zestawieniu mało jest standardowych spotów telewizyjnych, a więcej dłuższych virali internetowych.
Łóżka zamiast kinowych foteli i widzowie leżący wygodnie w trakcie seansu - to nowy pomysł Ikei na promocję jej produktów.
Ciężarówka pokonująca w powietrzu 25 metrów ponad rozpędzonym bolidem Formuły 1 - tak firma EMC reklamuje swoje rozwiązania informatyczne zastosowane w samochodach wyścigowych ze stajni Lotusa.
IKEA opublikowała reklamę swojego nowego katalogu parodiującą styl klipów reklamowych przygotowywanych przez Apple.
Tajlandzki operator komórkowy DTAC przygotował spot wideo, w którym przekonuje, że technologia nie jest w stanie zastąpić miłości.
IAB Polska, organizator drugiej edycji IAB Interactive Camp podpowiada 4 sprawdzone sposoby na budowanie relacji w branży digital.
Spot „Internet baby” reklamujący sieć komórkową MTS Telecom bije rekordy popularności, przede wszystkim w Indiach.
ING OFE i Lewiatan deklarują, że nie mają nic wspólnego z filmikiem, w którym Jacek Braciak ostro krytykuje przeforsowane przez rząd przeniesienia składek emerytalnych z OFE do ZUS-u. To wizerunkowe samobójstwo aktora, ale wulgarność virala jest jego siłą - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
Samsung udostępnił kolejny spot reklamowy uderzający w konkurencję. Tym razem ofiarą drwin padły tablety Apple, Microsoftu i Amazonu.
Serwis BuzzFeed opublikował klip wyśmiewający stereotypowe przedstawianie kobiet w reklamach, zwłaszcza w relacjach z mężczyznami. W filmiku to faceci wcielają się w typowe role, które marketingowcy wyznaczają kobietom.
Pojawił się kolejny internetowy spot Play, w którym członkowie kabaretu Mumio w salonie tej sieci „wkręcają” klientów w zabawne sytuacje.
Play ruszył z serią internetowych filmików, w których członkowie Mumio przebrani za sprzedawców tej sieci w nieszablonowy sposób obsługują autentycznych klientów.
W sieci pojawił się viral Tesco z jego popularnym brand hero Heniem, który tym razem niczym Jean-Claude Van Damme w reklamie Volvo wykonuje efektowny szpagat. Spot przygotowała agencja Czart.
Agencja Delov Digital opublikowała w internecie animowaną przeróbkę słynnego już spotu Volvo „Epic Split” z udziałem Jean Claude’a Van Damme’a. Gwiazdą nowej wersji jest Chuck Norris.
Choinka, święty Mikołaj, prezenty, śnieg, sanki... Boże Narodzenie nieodmiennie kojarzone jest z tymi symbolami, a reklamy w większości są wierne tej stylistyce. Są jednak spoty odchodzące od tego schematu. Oto osiem tegorocznych kampanii świątecznych innych niż wszystkie.
Na kanale YouTube założyciela Brand24, Michała Sadowskiego, pojawiło się nowe nagranie. Tym razem firma chce inspirować twórców startupów.
Austriacka agencja PKP BBDO opublikowała krótki spot będący parodią reklamy nowego iPhone’a 5C. Smartfon został w nim zastąpiony przez buty.
Zapisz się do newslettera