Nie, Snoop Dogg nie rzucił palenia. To kampania reklamowa
Kilka dni temu media i fanów zelektryzowała informacja, że znany raper Snoop Dogg porzuca palenie. Okazuje się jednak, że głośna deklaracja była częścią kampanii reklamowej marki produkującej bezdymne paleniska.
 
                                W ubiegły czwartek Snoop Dogg udostępnił w mediach społecznościowych wpis, która poruszył wszystkich: "Po wielu przemyśleniach i rozmowach z moją rodziną zdecydowałem się rzucić palenie" - czytamy w poście. "Proszę o uszanowanie mojej prywatności w tym czasie".
Wyznanie było tym bardziej zaskakujące, że słynny muzyk związany jest z biznesem konopnym – ma linię ziół Leafs by Snoop i jest inwestorem funduszu zajmującego się konopiami indyjskimi.
I'm done with smoke. I'm going smokeless with @SoloStove. #ad pic.twitter.com/RwF8wnk1wp
— Snoop Dogg (@SnoopDogg) November 20, 2023
Oświadczenie rapera okazało się jednak zapowiedzią współpracy reklamowej z marką Solo Stove, produkująca bezdymne paleniska. W komunikacie muzyk przekazał, że "uwielbia ogniska na świeżym powietrzu, ale uważa, że generują one zbyt dużo dymu", a Solo Stove „rozpala ogień i usuwa dym”. „Zmienili zasady gry i teraz jestem podekscytowany możliwością szerzenia miłości i utrzymywania ciepła wśród przyjaciół i rodziny” – przekazał fanom Snoop Dogg.
Kampanię przygotowuje The Martin Agency.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Nie, Snoop Dogg nie rzucił palenia. To kampania reklamowa