SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Emilia Soroka na nowym stanowisku w agencji hoh

Emilia Soroka awansowała na stanowisko senior influencer project managerki w agencji hoh. 

mat.pras. mat.pras.

Emilia Soroka dołączyła do zespołu hoh 1,5 roku temu jako influencer project manager. Od tego czasu zrealizowała kampanie dla marek takich, jak Mastercard, KFC, Fantasia Danone, Tymbark, Uzdrovisco czy Pampers. 

Współodpowiada również za management twórczyń młodego pokolenia – Julii Szulikowskiej i Blanki Chmielewskiej.

Doświadczenie w influencer marketingu zdobywała wcześniej w agencjach Lettly i Spotlight, gdzie pracowała m.in. dla marek Lactacyd, L’Oreal, Iwostin, Neboa czy Longchamp.

- Od początku stawiamy na zespół, który rozwija się razem z nami i naszymi klientami. Dziś realizujemy coraz większe, bardziej złożone projekty dla topowych marek, a tacy ludzie jak Emilia są ich kluczową częścią. – mówi Karolina Szaniawska, head of influencer team w hoh. 

Dołącz do dyskusji: Emilia Soroka na nowym stanowisku w agencji hoh

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl