Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Agnieszka Pawłowska objęła w czerwcu stanowisko account managera / Kantar Marketplace lead brand w zespole brand, największym w Kantar Polska.

Agnieszka Pawłowska odpowiada za kompleksowe zarządzanie projektami badawczymi, budowanie długofalowych relacji z klientami oraz rozwój strategicznych inicjatyw wspierających wzrost biznesu. W swojej roli łączy kompetencje doradcze z doskonałą znajomością procesów operacyjnych, dbając o najwyższy poziom realizacji projektów – od briefu po finalną prezentację wyników i rekomendacji.
Nowa managerka w Kantar Polska
Do jej obowiązków należą także analiza wyników, przygotowywanie ofert, mentoring młodszych członków zespołu oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju współpracy.
Doświadczenie zdobywała w roli programme managera, gdzie odpowiadała za projektowanie i wdrażanie dedykowanych rozwiązań badawczych dla globalnych marek takich jak Google, Amazon, Unilever czy Reddit. Prowadziła onboarding kluczowych klientów, usprawniała narzędzia zespołowe, szkoliła zespoły oraz współtworzyła globalne inicjatywy produktowe.
Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w Samsungu, Cheil, TNS oraz PKO BP, co pozwala jej łączyć perspektywę klienta z głębokim zrozumieniem rynku i procesów badawczych.
– Agnieszka będzie współpracowała z kluczowymi klientami domeny Brand. Ponadto zadaniem Agnieszki będzie popularyzacja i sprzedaż rozwiązań brandowych dostępnych na platformie Kantar Marketplace – komentuje Patrycja Kondrat, brand domain lead/ department director, Kantar Polska.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska