SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska

W lipcu do Kantar Polska dołączył Bartosz Szaruga. Objął stanowisko account directora w zespole Creative & Media.

Bartosz Szaruga Bartosz Szaruga

Bartosz Szaruga od 15 lat jest związany z badaniami rynkowymi. Połowę tego czasu spędził po stronie agencji badawczych, w TNS zajmował się badaniami wolumetrycznymi oraz testami konceptów i produktów dla klientów FMCG, a także w 4P Research Mix i IQS. Pracował jako specjalista ds. badań marketingowych w Play.

Przez ostatnie 7 lat pracował w różnych rolach w The Coca-Cola Company, ostatnio w zespole globalnym dostarczając najważniejsze dane konsumenckie (konsumpcja i equity marek) dla całej organizacji. W The Coca-Cola Company był globalnym leadem ds. metodologii dla trackingów consumenckich.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl