Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska
W lipcu do Kantar Polska dołączył Bartosz Szaruga. Objął stanowisko account directora w zespole Creative & Media.
Bartosz Szaruga

Bartosz Szaruga od 15 lat jest związany z badaniami rynkowymi. Połowę tego czasu spędził po stronie agencji badawczych, w TNS zajmował się badaniami wolumetrycznymi oraz testami konceptów i produktów dla klientów FMCG, a także w 4P Research Mix i IQS. Pracował jako specjalista ds. badań marketingowych w Play.
Przez ostatnie 7 lat pracował w różnych rolach w The Coca-Cola Company, ostatnio w zespole globalnym dostarczając najważniejsze dane konsumenckie (konsumpcja i equity marek) dla całej organizacji. W The Coca-Cola Company był globalnym leadem ds. metodologii dla trackingów consumenckich.
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska