Przetasowania w dziale marketingu Rakowa Częstochowa
Z klubem piłkarskim Raków Częstochowa z końcem czerwca żegna się Michał Hardek, a dołącza do jego zespołu Krzysztof Łuczakowski.

Michał Hardek od jesieni 2023 roku pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji Rakowa Częstochowa.
W roli tej odpowiadał za zarządzanie działem marketingu i komunikacji klubu. Dalszych planów zawodowych nie ujawnia.
Z początkiem lipca br. do klubu w roli doradcy zarządu ds. marketingu dołączy Krzysztof Łuczakowski.
Zawodową karierę od 2007 roku budował w firmie adidas, gdzie był między innymi sports marketing managerem, a w kolejnych latach przechodził na stanowiska senior manager sports marketing / CEE coordinator, senior manager sports marketing Central Europe East i director sports marketing East Europe.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Przetasowania w dziale marketingu Rakowa Częstochowa