Emocje, bliskość i wspólne chwile w kampanii "Share a Coke". Jan-Rapowanie w reklamach
Coca-Cola ruszyła z nową odsłoną kampanii “Share a Coke”, do której zaangażowała Jana-Rapowanie. Artysta przygotował kawałek „Jak masz” inspirowany prawdziwymi relacjami – czyli tym, co nadaje smak codzienności.

Marka podkreśla, że „Jak masz” to więcej niż utwór – to manifest, który rezonuje z ideą kampanii „Share a Coke”.
Jan-Rapowanie, w piosence stworzonej dla Coca-Cola oddaje klimat codziennych chwil, które nabierają wyjątkowego znaczenia, gdy są dzielone z innymi. Za produkcję odpowiada krakowski producent znany jako Clearmind.
– „Share a Coke” jest zaproszeniem do świata wspólnych przeżyć i szczerych emocji. Bo czasem jeden gest – jak wręczenie butelki lub puszki Coca-Cola z dedykacją – tworzy prawdziwą magię wspólnych chwil – dodaje Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
Elementem kampanii jest loteria, dzięki której można odwiedzić Coke Villa w ramach koncertu Jana-Rapowanie. Należy kupić ulubione warianty napojów Coca‑Cola, następnie wymienić kody spod nakrętek i zawleczek w aplikacji Coca‑Cola na tokeny CC Club i zagrać o wybraną nagrodę.
Do wygrania są również ubrania z limitowanej kolekcji MISBHV stworzonej specjalnie dla Coca-Cola, niedostępne w regularnej sprzedaży.
Murale w Warszawie i innych miastach
Uzupełnieniem kampanii jest mural z wizerunkiem Jana-Rapowanie, który pojawił się w samym sercu Warszawy – przy ul. Żelaznej 67. Na ekranie LED o powierzchni 38 m², już wkrótce każdy będzie mógł zobaczyć swoje imię lub hasło dzięki specjalnemu mechanizmowi na coca-cola.com.
Murale powstały także we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Radomiu i w Łodzi. Za ich realizację odpowiada Good Looking Studio wraz z Great, natomiast za koncepcję WPP Media i przynależąca do niej EssenceMediacom.
Kampania swoim zakresem obejmuje również nośniki OOH i DOOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz działania PR.
Za pozyskanie ambasadora muzycznego, strategię, kreację i koordynację działań wszystkich partnerów odpowiada VML. Przy realizacji marka współpracuje także z agencjami Fortis (projekt graficzny KV i materiałów POP, organizacja loterii narodowej oraz konkursów) i 24/7Communication (komunikacja strategiczna).
Dołącz do dyskusji: Emocje, bliskość i wspólne chwile w kampanii "Share a Coke". Jan-Rapowanie w reklamach