SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Caffè Vergnano zaprasza do celebracji chwil z kawą

Coca-Cola HBC Polska, wyłączny dystrybutor marki Caffè Vergnano w Polsce zainicjowała w Polsce kampanię „Make time count”. Jej celem jest lepsze zrozumienie, jak kawa wpisuje się w codzienne nawyki Polaków i jak różne pokolenia przeżywają swoje „kawowe momenty”. 

mat.pras. mat.pras.

Kampania „Make time count” zachęca do dostrzegania wartości ulotnych chwil, które choć dodają życiu smak, często umykają w codziennym pośpiechu. To właśnie w tych momentach towarzyszy nam kawa - jako cichy świadek chwil, które z pozoru niezauważone, nadają sens wszystkiemu. 

W ramach kampanii Caffè Vergnano podejmuje szereg działań zarówno w przestrzeni digital, offline, jak i eventowej. 

Spot reklamowy dostępny na platformach YouTube i Meta (Facebook, Instagram), zaprasza odbiorców do celebrowania drobnych, ale ważnych momentów z filiżanką kawy.  
W okresie wakacyjnym kampania obecna jest również w kinach – m.in. w sieci Multikino oraz w Kinogramie w Fabryce Norblina w Warszawie, gdzie jedna z sal dziś oddaje styl Caffè Vergnano. Marka jest też partnerem wydarzeń lifestyle’owych i kulturalnych – takich jak BNP Paribas Summer Cinema Festival oraz See Bloggers w Łodzi, czy targi kawowe Coffee Europe Expo. Poprzez obecność w tych przestrzeniach Caffè Vergnano chce być blisko konsumentów, inspirując ich do świadomego celebrowania codziennych chwil z kawą.

 

 

Dołącz do dyskusji: Caffè Vergnano zaprasza do celebracji chwil z kawą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl