Mateusz Mikos: z Carlsberg Polska do Coca-Cola
Do zespołu Coca-Cola HBC Polska dołączył Mateusz Mikos, który ostatnio pracował w Carlsberg Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Mikos w Coca-Cola HBC Polska objął stanowisko beer marketing managera.
Przypomnijmy, że Coca-Cola HBC nawiązała współpracę z AB InBev - największym producentem piwa i właścicielem ponad 500 marek, w tym międzynarodowych brandów takich jak Corona, Bud, Beck’s czy Stella Artois i od początku marca odpowiada za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing BTL produktów AB InBev w naszym kraju.
Mateusz Mikos do Coca-Coli przeszedł z Carlsberg Polska, gdzie przez blisko dwa lata była channel development managerem.
Przedtem pracował już w polskim oddziale Coca-Cola HBC - trzy i pół roku. Był wtedy m.in. category managerem i BU shopper marketing managerem na Polskę i kraje bałtyckie.
Przedtem, przez ponad rok był związany zawodowo z koncernem Unilever, m.in. jako senior category management specialist.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mateusz Mikos: z Carlsberg Polska do Coca-Cola