Marcin Dorociński w reklamie piwa Žateck na tropie najlepszego chmielu
Wystartowała nowa kampania piwa Žatecky (Carlsberg Polska), której ambasadorem został aktor Marcin Dorociński. Spoty reklamowe oraz działania promocyjne obejmą telewizję, media cyfrowe i społecznościowe, a także materiały POS i nośniki OOH.

Marcin Dorociński w kampanii wciela się w rolę agenta, próbującego odkryć sekret wyjątkowego smaku piwa Žatecky. Marka od lat słynie z unikalnego žateckiego chmielu – uznawanego za jeden z najlepszych na świecie. Nowa kampania to zaproszenie do wspólnego odkrywania unikalności tego piwa.
– Marcin Dorociński idealnie oddaje charakter naszej marki – autentyczność, pasję i dążenie do perfekcji. Cieszymy się, że aktor tego pokroju z entuzjazmem podszedł do współpracy z nasza marką. Wierzymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób będzie miało okazję spróbować piwa Žatecky i docenić jego niepowtarzalny charakter oraz styl – mówi Maciej Jakimowicz, senior brand manager marki Žatecky.
Za koncepcję platformy komunikacji odpowiada BrainBox oraz zespół marki Żatecky. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny BusyBee, za planowanie mediów Dentsu.
W 2023 roku Marcin Dorociński reklamował - razem z Piotrem Fronczewskim - piwo tyskie (Kompania Piwowarska).
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński w reklamie piwa Žateck na tropie najlepszego chmielu