Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych
Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff, a w końcu lutego produktów Grupy Campari.
Nowe produkty, których dystrybucją zajmie się Coca-Cola HBC, to wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.
Wszystkie produkty należą do segmentu premium.
- Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC. Zgodnie z tą strategią, sukcesywnie poszerzana jest oferta handlowa firmy o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory w sprzedawanym asortymencie. Dzięki temu, Coca-Cola HBC znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego - powiedział Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.
Dystrybuowane przez Coca-Cola HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych