WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola
Coca-Cola kontynuuje współpracę z holdingiem reklamowym WPP. Za jej obsługę reklamowa będzie odpowiadać w dalszym ciągu specjalnie utworzona w tym celu przed laty jednostka Open X.

"Z przyjemnością informuję, że The Coca-Cola Company odnowiło współpracę z WPP Open X jako globalnym partnerem marketingowym” – napisał na LinkedIn Manuel Arroyo, dyrektor ds. marketingu światowego w Coca-Coli.
Jednostka Open X zajmuje się globalnie kreacją i mediami dla koncernu, poza Kanadą, Meksykiem i USA (tam zajmuje się tym Publicis Groupe). Firmy nie podały, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
WPP po raz pierwszy pozyskało budżet Coca-Coli do obsługi w 2021 r., gdy marka zdecydowała się skonsolidować zespół agencji liczący tysiące osób w ramach specjalnej jednostki Open X, wspieranej wówczas głównie przez spółkę mediową
GroupM i sieć agencji Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola