Miłość pokolenia Z do pikantnych potraw w globalnej kampanii Sprite
Marka napojów Sprite (koncern Coca-Cola) wykorzystuje miłość pokolenia Z do pikantnych potraw w nowej globalnej kampanii "Hurts Real Good", która opiera się na “obietnicy napojów gazowanych, aby wzmocnić - a nie zgasić - żar odważnych smaków”.

Jak podaje marka, pokolenie Z jest liderem, a nawet połowa tej grupy demograficznej aktywnie poszukuje i zamawia pikantne jedzenie co najmniej raz w tygodniu.
– W Sprite nie chodzi nam tylko o orzeźwienie. Jesteśmy marką kulturową, głęboko osadzoną w tym, co porusza naszych konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w tym, z kim nawiązaliśmy współpracę. Zdajemy sobie sprawę, że globalny romans z pikantnym jedzeniem to nie tylko trend, to tętniący życiem ruch kulturowy, pogoń za ekscytującymi doznaniami – powiedziała Oana Vlad, globalna wiceprezes Sprite.
Podczas gdy poprzednia kampania pozycjonowała Sprite jako balsam na upały, "Hurts Real Good" reklamuje ten napój gazowany cytrynowo-limonkowy jako najlepszy sposób na przedłużenie smaków, takich jak chili i curry. W ten sposób kampania może być postrzegana jako strzał w konkurencyjną Pepsi, która skupia się na swojej zdolności do łączenia z różnymi produktami spożywczymi (np. z chipsami).
Wraz z aktywacjami OOH i mediami społecznościowymi, "Hurts Real Good" obejmuje kilka partnerstw z markami, współpracę z talentami i doświadczenia festiwalowe, które wspierają możliwości zaangażowania konsumentów.
Szerokie, nowe brandowe współprace
Sprite będzie współpracować z markami pikantnych potraw, w tym Takis i Buldak – ulubioną marką pokolenia Alfa – oraz z McDonald's w ramach działań promujących połączenie z pikantną kanapką z kurczakiem McSpicy. Ponadto Sprite nawiązał współpracę z ambasadorką marki i gwiazdą K-popu Kariną w celu stworzenia filmu cyfrowego i kreacji OOH oraz nawiązał współpracę z TikTok w celu stworzenia interaktywnego filtra.
Kampanię "Hurts Real Good" przygotowały agencje WPP Open X, Ogilvy ze wsparciem VML, EssenceMediacom i Subvrsive.
Sprite w tym roku stał się numerem 3 wśród gazowanych napojów bezalkoholowych w USA, wyprzedzając Pepsi. Marka wykorzystała wiralowy trend TikTok, aby stworzyć Sprite + Tea, innowację smakową z premierą, która obejmowała powiązanie ze sportową marką lifestylową Eastside Golf.
Dołącz do dyskusji: Miłość pokolenia Z do pikantnych potraw w globalnej kampanii Sprite