Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom
Dorota Dąbrowska objęła stanowisko client service director w agencji marketingu rekomendacji konsumenckich Streetcom. Wcześniej w takiej samej roli pracowała w TBWA.
W zakresie odpowiedzialności Dąbrowskiej znajduje się zarządzanie działem obsługi klienta, nadzorowanie współpracy ze wszystkimi klientami agencji i wspieranie procesu realizacji kampanii marketingowych. Do kompetencji szefa działu należy także rozwój współpracy z innymi komórkami firmy w celu umacniania i rozwoju standardów obsługi klientów.
Dąbrowska ma szesnastoletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Związana była z agencją TBWA, gdzie przez ostatnie 7 lat pełniła funkcję client service director. Zarządzała działem obsługi klienta, a także zajmowała się doradztwem strategicznym. Odpowiadała za realizację kampanii reklamowych dla klientów z różnych branż. Stworzyła również model koordynacji międzynarodowej współpracy w Europie Środkowo - Wschodniej i była odpowiedzialna za kampanie reklamowe w tym regionie dla marek z portfolio firm Tchibo oraz Mars.
.jpg)
Dąbrowska ukończyła Szkołę Główną Handlową, a także odbyła stypendium z dziedziny ekonomii na Uniwersytecie w Duisburgu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom