Streetcom dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. To kolejny projekt z portfolio Sarantis Polska, które po udanej współpracy dla STR8, C-THRU i Kolastyna, trafiły do obsługi przez Streetcom.

Głównym celem realizowanych przez agencję Streetcom działań jest budowa świadomości i edukacja na temat właściwości bogatego portfolio produktów Luksja, w tym promocja letnich tropikalnych nowości – mydeł w płynie o zapachu Mango i Marakuja, a także dotarcie do użytkowników innych produktów z portfolio marki, w tym non-userów.
Grupą docelową realizowanych działań są kobiety w wieku 20-40 lat, podejmujące decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Streetcom odpowiada za kreację, przygotowanie materiałów wykorzystywanych podczas kampanii seedingowych.
Działania wspierające limitowaną edycję mydeł w płynie Luksja o zapachu owoców tropikalnych potrwają do końca sierpnia 2024 r.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom dla marki Luksja