Streetcom wygrywa przetarg marki Purina
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowego produktu marki Purina.
Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania. Projekt trafił do agencji w ramach wygranej w przetargu. Kampania dla Purina Adventuros Training potrwa do końca listopada.
W ramach wygranego przetargu agencja Streetcom odpowiada za rekrutację influencerów do kampanii i działań product seedingowych. Po stronie Streetcom jest także przygotowanie materiałów graficznych oraz koordynacja wszystkich działań marketingowych w ramach akcji.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Streetcom wygrywa przetarg marki Purina