Dorian Szymański awansował w WPP Media
Dorian Szymański, po ponad 5 latach pracy w agencji mediowej Mindshare (WPP) awansował na nowe stanowisko w strukturze WPP Media – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Przypomnijmy, że WPP Media to nowa nazwa dawnego GroupM, skupiającego agencje mediowe Mindshare, Wavemaker i EssenceMediacom. Po zmianie wprowadzonej kilka tygodni temu wszystkie agencje działają pod nazwą WPP Media.
Dorian Szymański dotychczas pełnił funkcję szefa strategii w Mindshare Polska. Teraz awansował na stanowisko new business&innovation strategy directora w WPP Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przed dołączeniem do Mindshare ponad trzy lata spędził w Havas Media Group Polska, gdzie pełnił funkcję senior data&insght specialist.
Przedtem, przez blisko dwa lata był strategic plannerem w agencji young&Rubicam.
Dołącz do dyskusji: Dorian Szymański awansował w WPP Media