SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Puls Biznesu” wygasi „Puls Firmy” w dotychczasowej formule

Bonnier Bussiness Polska, wydawca „Pulsu Biznesu”, podjął decyzję o wygaszeniu sekcji „Puls Firmy” – wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Wydawca potwierdza nasze ustalenia, podkreślając, że choć sekcja w dotychczasowej formule przestaje działać, to zmieni swój charakter. 

Kadr z filmu promocyjnego "Pulsu Biznesu", skrin pb.pl Kadr z filmu promocyjnego

Jak ustaliliśmy nieoficjalnie, że zespół opracowujący materiały w sekcji „Puls Firmy” zostały już powiadomiony o końcu jej działalności.

„Puls Firmy” to sekcja „Pulsu Biznesu” poświęcona tematyce bliskiej małym i średnim przedsiębiorstwom. Teksty opisują bieżące problemy oraz sukcesy sektora MŚP, nadchodzące regulacje prawne czy wyzwania w bieżącej działalności.

„PB”: Puls Firmy przejdzie transformację

Po publikacji naszego materiału wydawca „Pulsu Binzesu” przekazał nam, że „Puls Firmy” nie zostanie wygaszony całkowicie, ale zmieni dotychczasową formułę. Jak wyjaśnia w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny gazety Marcin Goralewski: "Nie możemy trzymać się utartych formatów. Zmieniają się nasi czytelnicy, ich zainteresowania, zmieniać musimy się także my."

Format poradnikowy okazał się niewystarczający zmieniających się potrzeb czytelników, zainteresowanych oprócz sektora MŚP także maroekonomią, rozwojem osobistym, wydarzeniami światowymi - informuje nas “PB”. 

Jak przekazała nam Anna Więckowska, szefowa marketingu Bonniera, sekcja zostaje „zamieniona na reportażowe success story dotyczące właścicieli Gazel Biznesu - najbardziej dynamicznych firm w Polsce”. Przy czym, zachowany zostanie cotygodniowy newsletter, zespół będzie pracować dla głównego "grzbietu" gazety, kontynuowane będą webinary makroekonomiczne. Ponadto redakcja uruchomiła nowy podcast poświęcony rozwojowi osobistemu. 
 

W pierwszym kwartale br. przeciętna sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) spadła o 5,59 proc. do 12 323 egz
 

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” wygasi „Puls Firmy” w dotychczasowej formule

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fredro
Pięknie XYZ im robi jesień średniowiecza.
3 2
odpowiedź
User
były czytelnik
a co mieli odpowiedzieć, wolą pisać same newsy o spółkach giełdowych a pogłębiony content dla MŚP zostawiają kolegom z branży.
2 1
odpowiedź
User
Puls PD
Biznesowa gazeta bez sztandarowej sekcji o małych i średnich firmach...aha. Bareja pozdrawia. Czy ktos wie, czy zespół sprzedaży prenumeraty już teź zwolniony? Bo oni głównie do msp sprzedawali
1 1
odpowiedź