SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska

Do grupa mediowej Bonnier Business Polska dołącza Piotr Chmielewski jako advertising product manager w dziale reklamy. Wcześniej pracował m.in. w Polska Press.
 

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

Piotr Chmielewski od maja br. dołączył do zespołu działu reklamy. To ekspert z 20-letnim doświadczeniem w branży content marketingu. Przez ostatnie 6 lat odpowiadał za rozwój produktów natywnych w Polska Press. 

Zmiany w Bonnier

– To kolejny krok w realizacji naszej długofalowej wizji rozwoju. Stawiamy na najlepszych specjalistów, którzy pomogą nam wyznaczać nowe standardy na rynku mediów biznesowych i pozwolą na dalszy rozwój innowacyjnych rozwiązań reklamowych przekazał mediom Paweł Kossek, chief revenue officer Bonnier Business Polska. Piotr Chmielewski zajmie stanowisko advertising product manager.

W marcu podawaliśmy, że Jan Rojewski, chief revenue officer i dyrektor handlowy, zakończył pracę w Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Jego obowiązki przejął właśnie Paweł Kossek. 

Czytaj także: Wydawca “PB” stawia na badania

Dołącz do dyskusji: Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawy
Gratulacje Piotrze !
1 0
odpowiedź
User
bartolo
Typowe korpo - więcej dyrektorów niż zwykłych pracowników a wypłaty głodowe bo MUSI być na premie dla samych swoich
4 2
odpowiedź
User
Skalar
Piotruś,
powodzenia!
1 0
odpowiedź