Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska
Do grupa mediowej Bonnier Business Polska dołącza Piotr Chmielewski jako advertising product manager w dziale reklamy. Wcześniej pracował m.in. w Polska Press.

Piotr Chmielewski od maja br. dołączył do zespołu działu reklamy. To ekspert z 20-letnim doświadczeniem w branży content marketingu. Przez ostatnie 6 lat odpowiadał za rozwój produktów natywnych w Polska Press.
Zmiany w Bonnier
– To kolejny krok w realizacji naszej długofalowej wizji rozwoju. Stawiamy na najlepszych specjalistów, którzy pomogą nam wyznaczać nowe standardy na rynku mediów biznesowych i pozwolą na dalszy rozwój innowacyjnych rozwiązań reklamowych – przekazał mediom Paweł Kossek, chief revenue officer Bonnier Business Polska. Piotr Chmielewski zajmie stanowisko advertising product manager.
W marcu podawaliśmy, że Jan Rojewski, chief revenue officer i dyrektor handlowy, zakończył pracę w Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Jego obowiązki przejął właśnie Paweł Kossek.
Czytaj także: Wydawca “PB” stawia na badania
Dołącz do dyskusji: Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska
powodzenia!