Tu czytamy o show-biznesie. Pomponik dalej na czele, Świat Gwiazd awansował na drugie miejsce
Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym nadal jest Pomponik, a każdego odwiedzającego na najdłużej przyciąga Pudelek. Duży wzrost odwiedzalności osiągnął Świat Gwiazd, który zajął pozycję wicelidera. Zyskały też sekcje show-biznesowa portali „Faktu” i „Party”.
W maju 2025 roku Pomponika (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 6,58 mln internautów, czyli 22,14 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam przeciętnie 11 minut i 55 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Trzy inne witryny o tematyce show-biznesowej przekroczyły pułap 5 mln użytkowników. Świat Gwiazd (Iberion) przyciągnął 5,8 mln internautów (co dało 19,51 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 5 minut i 22 sekundy. Plejada (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 5,71 mln użytkowników, 19,22 proc. zasięgu oraz 7 minut i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania, a dział show-biznesowy portalu „Faktu” (też należącego do RASP) – 5,16 mln odwiedzających, 17,35 proc. zasięgu oraz 6 minut i 5 sekund średniego czasu.
CZYTAJ TEŻ: Już prawie 20 mln Polaków na Temu. Te serwisy i aplikacje odwiedzamy najczęściej
Serwis Plotek (Agora) odwiedziło zaś 4,81 mln internautów (16,18 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 6 minut i 20 sekund.
W dalszej części rankingu są trzy serwisy Grupy Wirtualna Polska, która z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.
Jak według Mediapanelu wypadły w maju jej serwisy show-biznesowe? Pudelek przyciągnął 4,77 mln internautów (16,06 proc. zasięgu), każdego średnio na 16 minut i 16 sekund. W tej ostatniej statystyce był liderem w całym zestawieniu.
JastrząbPost zanotował 4,13 mln użytkowników, 13,9 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania, a dział show-biznesowy o2 – 1,92 mln odwiedzających, 6,45 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu.
Z kolei serwis magazynu „Party” (Burda Media Polska) odwiedziło 2,98 mln internautów (10,04 proc. zasięgu), spędzając średnio po 3 minuty i 41 sekund, zaś sekcję show-biznesową portalu „Super Expressu” (Grupa ZRP Media) – 2,06 mln użytkowników (6,93 proc. zasięgu), z których każdy korzystał średnio przez 3 minuty i 18 sekund.

Miesiąc do miesiąca Pomponik osiągnął kilkuprocentowe wzrosty: o 544,6 tys. użytkowników (9 proc.) i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania (3,9 proc.). Natomiast Świat Gwiazd zyskał 1,28 mln internautów (28,5 proc.), przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 49 sekund (13,2 proc.). Dzięki temu wysunął się nad Plejadę, na której liczba odwiedzających zwiększyła się o 819,9 tys. (16,8 proc.), a przeciętny czas zmalał o 2 minuty i 37 sekund (25,2 proc.).
CZYTAJ TEŻ: Były szef Gazeta.pl i założycielka Konfederacji Lewiatan mają nadzorować Wirtualną Polskę
Plotek osiągnął wzrost o 939,3 tys. użytkowników (24,3 proc.) i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (8,9 proc.), a serwis „Party” – o 1,28 mln odwiedzających (74,8 proc.) i 8 sekund średniego czasu (3,8 proc.).
Przybyło też internautów na pozostałych witrynach z rankingu. Sekcja show-biznesowa portalu „Faktu” zyskała 1,15 mln użytkowników (28,9 proc.), a JastrząbPost – 993,4 tys. (31,6 proc.). Przy czym średni czas korzystania z pierwszej witryny spadł o 16 sekund (4,2 proc.), zaś z drugiej – o 35 sekund (13,4 proc.).

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Tu czytamy o show-biznesie. Pomponik dalej na czele, Świat Gwiazd awansował na drugie miejsce