
Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Facebook"u w którym w czarno białej stylistyce letnich bikini mogą zaprezentować się miłośniczki marki BLACK ENERGY .
Marka BLACK ENERGY idzie śmiało do przodu i nie odcina kuponów - mówi Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający GRUPY 365 NET- niedawno wprowadziła w życie śmiałą kampanię reklamową, której wyznacznikami jest luksus, elitarność i... Mike Tyson. Kierując swój produkt do ekskluzywnej klienteli, idealnie trafiła w gusta mężczyzn, chcących być kojarzonymi z takim właśnie otoczeniem. Teraz przyszedł czas na kolejne mocne uderzenie – marka BLACK ENERGY rusza z nowym konkursem na Facebooku zorientowanym w stronę żeńskiej części publiczości.
Wet & Hot Black Mate to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata. Pobudza pożadanie, rozpala zmysły i zarówno łechce doznania estetyczne panów, jak i komplementuje płeć piękną. Utrzymana w reprezentatywnej dla BLACKA czarno-białej stylistyce aplikacja pozwala na dodawanie zdjęć przedstawiających dziewczyny w najbardziej pożadanym letnim stroju czyli bikini. Zasady są proste – bikini musi być czarne lub białe. Nagrody dla właścicielek kuszących kształtów są warte świeczki, w konkursie można wygrać weekend dla dwojga w Pałacu Bonerowskim w Krakowie oraz profesjonalną sesję fotograficzną, która sygnowana przez brand BLACK ENERGY, ma szansę otworzyć zwyciężczyni drogę do kariery w modelingu.
Konkurs Wet & Hot Black Mate trwa do końca września. Zdjęcia laureatek konkursu pojawią się w ekskluzywnej galerii na stronie http://www.blackpower.pl/ a zwyciężczynie trafią do doborowego grona BLACK Mates, czyli ambasadorek Black Energy Drink.
365 PR to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku socila media rozwija autorskie apliakcje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.