Jest nowy lider serwisów technologicznych. Duże wzrosty Android.com.pl, WP i Spider’s Web
Kanał Sportowy bez prezesa. Odejście po czterech latach
Wydawcy z potężnym spadkiem wyszukiwania w Google. "Do 80 procent"
Facebook i Instagram słabiej opodatkowane. Czarne chmury nad reklamami w Europie?
Republika nowym liderem wśród telewizji. O włos wyprzedziła TVP1
Hubert Urbański opowiada o pracy w Polsacie. "Bardzo cenię starą telewizję"
Platforma Canal+ przenosi stację erotyczną z satelity do streamingu
Zygmunt Solorz idzie do sądu. We władzach swoich firm ma być dożywotnio?
Wyborcza bez przelewu dla Agory. Tyle osób zatrudniała przed zwolnieniami
Telekamery „Tele Tygodnia” wrócą z kolejną edycją
Magazyny Agory dostępne w Paczkomatach
Dziwny tekst w "Gazecie Wyborczej". O tym, że pisarz na rowerze elektrycznym zabijał zwierzęta
Agencyjny pot, krew i łzy. O kuriozalnych przetargach, które frustrują branżę
Biedronka ścięła wydatki reklamowe. W górę Media Expert i Kaufland
Ministerstwo Klimatu i Środowiska chce docierać z wiedzą o przyrodzie do młodych
Magdalena Brylowska z awansem w Chapter1
Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?
Nowe twarze w newsroomie TOK FM
Będzie podwyżka cen reklam w Polskim Radiu
Grupie RMF ubyło 9 proc. zysku. Ile wypłaciła Bauerowi?
Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media
Sławosz Uznański-Wiśniewski w mediach po powrocie z kosmosu. Czy sukces może stać się memem?
Polanex nowym klientem PR Inspiration
Nowe osoby w zespole Demagoga
Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska
Tym politykom ufamy najbardziej. Hołownia wypadł gorzej od Kaczyńskiego
Oto najpopularniejsze imiona dla dzieci w I połowie 2025
W nowym sondażu PiS przed Koalicją Obywatelską. Mocno w górę Konfederacja
Chińska zadyszka Apple. Dużo więcej z usług
Microsoft jak cztery mega jednorożce, goni Nvidię. LinkedIn i „Minecraft” rosną wolniej od Azure
W Orange Polska więcej i drożej. Już 1,6 mln klientów światłowodu
To największa spółka w imperium Solorza. Ile zarobił operator Plusa?
Biedronka rośnie wolniej od Dino. Tyle sklepów otworzyła w tym roku
Dlaczego Poczta Polska obsługuje Temu. Prezes: nie rozumiem tej nagonki
Smartfony i telewizory z nową opłatą. "Mniej niż miesięczna subskrypcja streamingu"
Ten serwis oferuje jakościowe seriale bez logowania i opłat
Nie żyje Krzysztof Matuszewski. Grał w teatrze, filmach i serialach
Grażyna Torbicka z odznaczeniem państwowym
Zmarł reżyser Jerzy Sztwiertnia. Współtworzył seriale i spektakle Teatru TV
Czy streaming zabija telewizję? Czy AI pogrzebie to, czego nie zdołały jeszcze zabić algorytmy w dziennikarstwie? Ile za kampanię otrzymują influencerzy? To niektóre tematy, które poruszyliśmy w czasie kolejnej edycji konferencji "BRAND NEW(S) “Technologiczna rewolucja w mediach”. Naszymi gośćmi w sześciu debatach było 23 panelistów, a ich dyskusjom przysłuchiwało...
Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo? Redaktorzy naczelni o "robieniu" mediów w 2025 roku
Streaming nie zabija telewizji, czyli co dalej z rynkiem dystrybucji wideo?
Rynek influencer marketingu się rozrasta. „100 tysięcy za stories? Da się”
Czego potrzebujemy do walki z dezinformacją? Od edukacji do regulacji
Reklam wideo więcej i wszędzie. Jak złapać uwagę widzów?
Dlaczego bannery wręcz zalewają polskie serwisy internetowe?
Domowa rozrywka według Play
O czym mówiliśmy na konferencji "Brand new(s)"?
Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”
Polaryzuje jak politycy. Dlaczego Dorota Wysocka-Schnepf tak się zradykalizowała?
TVN bez prezenterki pogody. W stacji pracowała kilkanaście lat
YouTube ratunkiem dla polskich mediów? Zarabiają tam coraz więcej
Jak technologia zmienia media i reklamę? Za nami kolejna edycja BRAND NEW(S)
Zobacz wszystkie wiadomości z działu BRAND NEW(S)
Zapisz się do newslettera