Reckitt Benckiser przegląda oferty domów mediowych
Koncern Reckitt Benckiser, właściciel takich marek, jak m.in. Vanish, Air Wick, Lovela, Finish i Calgon, prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Obecnie jego obsługą mediową na polskim rynku zajmuje się Zenith (Publicis Media).

Reckitt Benckiser co roku robi przegląd ofert domów mediowych. Ostatnio prowadził taki proces pod koniec ub.r. W jego wyniku marketer wybrał do obsługi mediowej dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media. Agencja ta zajmuje się obsługą mediową Reckitta nieprzerwanie od 2013 roku. Odpowiada za planowanie i zakup mediów pozainternetowych i internetu (także w social media i wyszukiwarkach). Agencja realizuje również dla poszczególnych marek Reckitt Benckiser projekty badawcze oraz działania z zakresu content marketingu, w tym projekty realizowane we współpracy z influencerami.
Firma nie ujawnia informacji na temat obecnego przetargu.
Reckitt prowadzi regularne kampanie swoich marek w mediach, głównie w telewizji. Marketer nie podaje jednak informacji o ich szczegółach.
Koncern był jednym z największych reklamodawców przy tegorocznych transmisjach z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. W okresie od 14 do 25 czerwca br. wydał na reklamy na antenach TVP1, TVP2, TVP Sport i TVP3 5,38 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Reckitt Benckiser przegląda oferty domów mediowych