"Magda gotuje internet” hitem poranka w TVN
Nowy program Magdy Gessler „Magda gotuje internet” oglądało w TVN średnio 580 tys. widzów. Talk-show restauratorki dał stacji drugą pozycję w całym rynku i miano lidera w grupie komercyjnej – wynika z danych Nielsena. Czy program wróci na antenę?

Magda Gessler od 2010 roku jest jedną z największych gwiazd TVN. Prowadzi „Kuchenne rewolucje”, które doczekały się już 30 sezonów. Zimą pojawiła się w nowej roli – prowadzącej talk show. Program „Magda gotuje internet” to pomysł TVN na zapełnienie niedzielnego pasma po „Dzień dobry TVN” w ramówce zimowej. Magazyn nadawano w niedziele o 11.20, w okresie od 5 stycznia do 23 lutego br.
Liczący osiem odcinków oglądało średnio 580 tys. widzów. Udział stacji TVN plasował się na poziomie 6,74 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,66 proc. wśród odbiorców w przedziale wiekowym 16-49 oraz proc. 8,57 w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Nadająca program Magdy Gessler stacja TVN w paśmie jego nadawania była liderem telewizyjnego rynku w obu grupach komercyjnych, zaś w grupie ogólnej 4+, zajmowała drugie miejsce, ustępując jedynie kanałowi TVN24 (nadawał wtedy „Kawę na ławę”).
Hitowy odcinek z 710 tys. widzów
Najliczniejszą widownię zgromadził trzeci odcinek programu Magdy Gessler, w którym znana restauratorka gościła Agnieszkę Kaczorowską. Epizod obejrzało średnio 710 tys. widzów. Na drugim miejscu znalazł się pierwszy odcinek z 660 tys. oglądających. Jego gościem była Aleksandra Szwed.
Program może powrócić na antenę TVN w przyszłości. Trwają w tej sprawie rozmowy. Wiosną w jego paśmie TVN pokaże kolejny sezon “Niezwykłych Stanów Prokopa”.
Dołącz do dyskusji: "Magda gotuje internet” hitem poranka w TVN