To był 30. sezon show TVN. Ilu widzów miały „Kuchenne rewolucje”?
Zakończony niedawno 30.sezon „Kuchennych rewolucji” śledziło na antenie TVN średnio 953 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Emitowany tej wiosny w nowym paśmie program stracił widzów w porównaniu do wyników z ubiegłego roku. Stacja TVN nadal była jednak liderem rynku w grupach komercyjnych.

Telewizja TVN emitowała tej wiosny premierowe odcinki “Kuchennych rewolucji” w czwartki ok godz. 20.55 między 27 lutego a 15 maja. W tym czasie średnia oglądalność program wyniosła 953 tys. widzów, co zapewniło stacji TVN 8,47 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich odbiorców, 10,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,70 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
TVN był liderem w obu grupach komercyjnych, a w grupie ogólnej przegrywał jedynie z TVP1. Najwięcej widzów miał trzeci odcinek wyemitowany 13 marca, który zobaczyło średnio 1,15 mln osób. Najmniejszą widownię, na poziomie 725 tys. widzów zgromadził epizod z 1 maja.
Czytaj także: TVP, Polsat i TVN już szykują kolejną debatę. Tym razem z dwoma kandydatami
Emitowane tej wiosny o nowej, wcześniejszej porze “Kuchenne rewolucje” straciły w nowym paśmie ok. 160 tys. widzów w porównaniu do wyników z analogicznego okresu ubiegłego roku. Wówczas premierowe odcinki 28. sezonu „Kuchennych rewolucji” emitowane w czwartki o godz. 21.35 oglądało średnio 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 10,13 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,99 proc. w grupie 16-49 oraz 12,65 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat.
“Kuchenne rewolucje” to adaptacja amerykańskiego formatu “Kitchen Nightmares”. Program z udziałem Magdy Gessler nadawany jest w TVN od 2010 roku. Za jego produkcję odpowiada firma Constantin Entertainment Polska. Kolejny sezon kulinarnego programu wróci na antenę TVN jesienią.
Dołącz do dyskusji: To był 30. sezon show TVN. Ilu widzów miały „Kuchenne rewolucje”?