SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN podał ceny reklam na wrzesień. Najdroższe przy "Faktach"

Biuro reklamy TVN Media opublikowało cennik reklamowy na wrzesień. Najwyżej wyceniono w nim spoty emitowane przy “Faktach” w dni powszednie.  

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

30-sek. spot przy tym serwisie informacyjnym od poniedziałku do piątku kosztuje 81,3 tys. zł. Stawka dla emisji w niedzielne wieczory jest niższa i wynosi 78,1 tys. zł (ceny netto, bez rabatów).

Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić: 63,7 tys. zł w dni robocze i  61,5 tys. zł w niedziele. Ceny dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 54,1 tys. zł i 51,3 tys. zł. 

Z początkiem września na antenę TVN wchodzi jesienna ramówka, zdominowana w większości przez premierowe odcinki znanych produkcji.

Reklama przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 47,8 tys. zł, a emitowanym zaraz po nim programie “The floor” - 43,9 tys. zł.

Spot przy emitowanym w poniedziałkowe wieczory programie “Bitwa o gości” to wydatek rzędu 31,3 tys. zł, a przy wtorkowym “Ślubie od pierwszego wejrzenia” - 43,1 tys. zł. Z kolei cena spotu przy programie “Kuba Wojewódzki” wynosi 37,5 tys. zł.

Zobacz też: TVN ujawnia szczegóły ramówki

Na 40,3 tys. zł wyceniono reklamę przy “Top Model” (środowy wieczór), na 45,2 tys. zł - przy “Kuchennych rewolucjach” (czwartki), na 46 tys. zł - przy “Afryce Express” (sobota) i na 42,2 tys. zł przy programie “Masterchef” (niedzielny wieczór). 

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na wrzesień. 

Dołącz do dyskusji: TVN podał ceny reklam na wrzesień. Najdroższe przy "Faktach"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl