TVN podał ceny reklam na wrzesień. Najdroższe przy "Faktach"
Biuro reklamy TVN Media opublikowało cennik reklamowy na wrzesień. Najwyżej wyceniono w nim spoty emitowane przy “Faktach” w dni powszednie.

30-sek. spot przy tym serwisie informacyjnym od poniedziałku do piątku kosztuje 81,3 tys. zł. Stawka dla emisji w niedzielne wieczory jest niższa i wynosi 78,1 tys. zł (ceny netto, bez rabatów).
Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić: 63,7 tys. zł w dni robocze i 61,5 tys. zł w niedziele. Ceny dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 54,1 tys. zł i 51,3 tys. zł.
Z początkiem września na antenę TVN wchodzi jesienna ramówka, zdominowana w większości przez premierowe odcinki znanych produkcji.
Reklama przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 47,8 tys. zł, a emitowanym zaraz po nim programie “The floor” - 43,9 tys. zł.
Spot przy emitowanym w poniedziałkowe wieczory programie “Bitwa o gości” to wydatek rzędu 31,3 tys. zł, a przy wtorkowym “Ślubie od pierwszego wejrzenia” - 43,1 tys. zł. Z kolei cena spotu przy programie “Kuba Wojewódzki” wynosi 37,5 tys. zł.
Zobacz też: TVN ujawnia szczegóły ramówki
Na 40,3 tys. zł wyceniono reklamę przy “Top Model” (środowy wieczór), na 45,2 tys. zł - przy “Kuchennych rewolucjach” (czwartki), na 46 tys. zł - przy “Afryce Express” (sobota) i na 42,2 tys. zł przy programie “Masterchef” (niedzielny wieczór).
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na wrzesień.
Dołącz do dyskusji: TVN podał ceny reklam na wrzesień. Najdroższe przy "Faktach"