SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pytanie dnia" z najdroższymi reklamami w TVP

W opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na wrzesień najdrożej wyceniono reklamy przy programie “Pytanie dnia”, emitowanym w TVP1 tuż po serwisie informacyjnym “19.30”. 

Spot przy “Pytaniu dnia” kosztuje do 38,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.). Niewiele mniej kosztuje spot przy serwisie informacyjnym “19.30” - do 38,3 tys. zł w dni powszednie i 30,6 tys. zł w niedziele.

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić: do 36,3 tys. zł w dni robocze i 35,5 tys. zł w niedzielne wieczory. 
Stawki dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 34,1 tys. zł i 31,7 tys. zł.

Sierpniowe ramówki TVP1 i TVP2 w głównej mierze bazują na powtórkach znanych z anteny obu stacji programów i seriali.

Spot przy serialu “Ojciec Mateusz” kosztuje 33,8 tys. zł, przy serialu “Matylda” - 29,3 tys. zł, przy serialu “Komisarz Alex” - 25,8 tys. zł, przy serialu “Profilerka” - 23,3 tys zł. 

Za reklamę przy programie “Rolnik szuka żony” w niedzielne wieczory marketerzy zapłacą 15,5 tys. zł.

W TVP2, w ostatnim tygodniu sierpnia wracają stałe pory emisji popularnych na tej antenie seriali - prawdopodobnie powtórki odcinków emitowanych tuż przed wakacjami. Spot przy “M jak miłość” (poniedziałek i wtorek wieczorem) kosztuje 24,1 tys. zł, przy “Na sygnale” i przy “Na dobre i na złe” - po 19,1 tys. zł.

W sobotnie wieczory telewizyjna Dwójka, do końca sierpnia będzie transmitować koncerty organizowane w ramach "Lata z Radiem i TVP" - reklamy przy nich wyceniono na maks. 28,1 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na sierpień. 

Dołącz do dyskusji: "Pytanie dnia" z najdroższymi reklamami w TVP

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aron
Targetem jest twardy betonowy elektorat PO? Taki jak ogląda jakiegoś propagandowego Gońca?
16 2
odpowiedź
User
Kris
Obecna TVP w swoim przekazie przekracza wszelkie normy dziennikarstwa dażąc przekazem PRL owskiej propagandy.
Cała produkcja telewizyjna została położona na łopatki.
Liczy się tylko Info ze swoją propagandą i koncert muzyczne dla masy pracującej.
6 5
odpowiedź
User
Seba
19:30 to najbardziej debilna nazwa programu bo wystarczyło zmienić czołówkę i przenieść na 20 (bo świat się wydłużył)
4 3
odpowiedź