"Fakty" i festiwal w Sopocie z najdroższymi reklamami w TVN
Na ponad 60 tys. zł wyceniono w sierpniowym cenniku reklamowym TVN spoty przy “Faktach: i ”Top of the Top Sopot Festival".
66,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Stawka dla emisji w dni powszednie jest nieco niższa i wynosi 64,4 tys. zł.
Porównywalne ceny dotyczą emisji reklam przy transmisjach z "Top of the Top Sopot Festival'", który stacja organizuje w dniach od 18 do 21 sierpnia. Maksymalna cena wynosi 66,8 tys. zł.
Za spot przy serwisie sportowym, tuż po “Faktach” reklamodawcy zapłacą 44,9 tys. zł - zarówno w niedziele, jak i w dni powszednie. Z kolei spot przy prognozie wyceniono na 37,9 tys. zł w niedzielne wieczory i 39,8 tys. zł w dni robocze.₢
Sierpniowa ramówka TVN zdominowana jest przez filmy i powtórki znanych z anteny programów. Spot przy powtórkowych “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory kosztuje 34,6 tys. zł.
Z kolei reklamę przy serialu “Na Wspólnej” wyceniono na 36,9 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na sierpień.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Fakty" i festiwal w Sopocie z najdroższymi reklamami w TVN