„Roztańczona Polska” hitem TVP3
Koncerty w ramach pierwszej edycji „Roztańczonej Polski - letniej trasy TVP” oglądało średnio 483 tys. widzów. Transmisje kilkukrotnie podniosły średnie dobowe udziały TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Roztańczoną Polskę - letnią trasę TVP” na antenie TVP3 oglądać można było w niedziele po godz. 20.00, w okresie od 14 maja do 24 września 2023 roku. Z kolei finał został pokazany wyjątkowo w sobotę, 30 września o 20.00.
Średnia widownia nadawanych na żywo koncertów wyniosła 485 tys. osób, co przełożyło się na 4,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,07 proc. w grupie 16-49 oraz 2,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 701 tys. oglądających, zgromadził koncert, który odbył się 30 lipca w Sochaczewie. Finał pierwszego sezonu serii „Roztańczonej Polski” odbył się w sobotę, 30 września o 20.00 widowiskiem zrealizowanym w ramach koncertu z PGE Narodowego. Koncert pokazany w TVP3 śledziło 461 tys. widzów (odpowiednio 3,82 proc., 2,36 proc. i 2,28 proc. udziału).

Specjalny koncert
„Roztańczona Polska” to łącznie 18 koncertów w różnych miastach w Polsce, takich jak: Bogatynia, Gorzów Wielkopolski, Stalową Wolę, Łomżę, Gryfino, Łowicz, Ostrów Wielkopolski, Jaworzno, Władysławowo, Chełmno, Sochaczew, Zamość, Myślenice, Opole i Kielce, a także w Wilnie, Dyneburgu i Solecznikach.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Roztańczona Polska” hitem TVP3
Zamknij japę ruski trollu!