Ogłoszono nominacje w konkursie Lwy PR. Szansę na nagrodę ma portal Wirtualne Media
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło nominacje w tegorocznej edycji konkursu „Lwy PR”. Zyskał on nową formułę, w której poza nagrodą główną, zostanie przyznanych pięć „Lwów PR” w poszczególnych kategoriach. W kategorii “Wpływ na polski PR” nominowany został portal Wirtualne Media.

Konkurs „Lwy PR” ma na celu uhonorowanie wybitnych osiągnięć i postaw w branży public relations. Rozszerzona od tego roku formuła pozwala na jeszcze większe docenienie wyjątkowych działań i inicjatyw, które miały miejsce w 2024 roku. W ramach konkursu przyznawane są nagrody w pięciu kategoriach oraz nagroda główna „Lew PR” za całokształt dorobku.
- Lwy PR stają się unikalną formułą i zajmują ważną niszę pośród istniejących, nagród, skupionych mocno na kampaniach PR i nagradzaniu podmiotów. My w centrum zainteresowania stawiamy konkretnych ludzi. Choć należy podkreślić, że kategorie „wybitne osiągnięcie” oraz „wpływ na polski PR” dostrzegają też sukcesy zespołowe, firmowe, uczelniane, redakcyjne, po prostu wszelkie możliwe - zapewnia Cyprian Maciejewski, prezes PSPR.
- Novum dla Lwów są też oficjalne nominacje, które pozwolą na pełniejszy przegląd ważnych wydarzeń, projektów i osiągnięć personalnych. Takiego „przeglądu roku” nigdy nie było, a tym może się stać ta nagroda dzięki nominacjom, komentarzom kapituły, a przede wszystkim głęboko merytorycznym laudacjom, które usłyszymy podczas wręczania laurów. Konkurs ma być bodźcem do refleksji nad tym co najistotniejsze w naszym zawodzie i branży - dodaje Maciejewski.
Nominacje w poszczególnych kategoriach
Wybitne osiągnięcie:
Szymon Dziewięcki, SEC Newgate CEE, za zdobycie – jako pierwszy Polak na świecie poniżej 35 roku życia – międzynarodowej nagrody ICCO „Rising Star of the Year 2024”
38 Content Communication oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska za kampanię "Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina"
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę za kampanię “Dzieciństwo bez przemocy”
Rzecznik prasowy / Rzeczniczka prasowa:
Urszula Wolak-Dudek, rzeczniczka prasowa Zamku Królewskiego na Wawelu
Agnieszka Durska, rzeczniczka prasowa Polskiej Izby Ubezpieczeń
Hubert Ciepły, rzecznik prasowy Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej
Dyrektor PR lub Head of PR:
Renata Czeladko, dyrektorka Centrum Prasowego i Komunikacji z Otoczeniem na Uniwersytecie SWPS
Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, dyrektorka PR w Polskiej Agencji Antydopingowej
Katarzyna Wilczewska, Head of Corporate Communication w Pepco
Edukator lub Badacz PR:
dr Agnieszka Marzęda, wykładowczyni akademicka, Uniwersytet Warszawski
dr hab. Jerzy Rosiński, kierownik studiów podyplomowych: PR and Brand Management, prodziekan ds. rozwoju, Uniwersytet Jagielloński
Wpływ na polski PR:
Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie
Serwis Wirtualne Media
Konferencje PR Pulsu Biznesu
- Dyskusje, jakie miały miejsce podczas posiedzeń kapituł, dowodzą, w jak ciekawej i dynamicznej branży pracujemy. W niektórych przypadkach członkowie i członkinie kapituł byli dosyć zgodni, co zaowocowało szybkimi decyzjami. W innych na wyłonienie nominowanych osób i laureatów musieliśmy poczekać nieco dłużej. Wszystkie jednak obrady były niezwykle inspirujące, za co dziękuję przewodniczącym kapituł poszczególnych kategorii – mówi Maciej Krzysztoszek, przewodniczący Kapituły Konkursu Lwy PR, rzecznik prasowy UNIQA w Polsce.
Ogłoszenie laureatów nastąpi podczas oficjalnej Gali Konkursu „Lwy PR". Odbędzie się 8 marca 2025 r. w Warszawie.
Renata Poreda, członkini zarządu PSPR, rzeczniczka prasowa ASTOR podkreśla, że tegoroczna Gala „Lwy PR” jest wyjątkowa także z uwagi na rozszerzoną formułę konkursu.
- Jestem przekonana, że to będzie dobry czas spotkań, rozmów i wspólnego świętowania sukcesów naszej branży. To także chwila emocji i oczekiwania, gdy dowiemy się, które zgłoszenia zyskały uznanie Kapituły. Serdecznie zapraszam na to wydarzenie – niech będzie okazją do inspiracji, wzajemnego docenienia naszych wysiłków oraz radości z bycia częścią świata PR i naszej PSPRowej, unikalnej społeczności. Nieocenionym wsparciem w przygotowaniach gali są jej Partnerzy i Patroni: Mediaboard Polska, PZU Zdrowie, ASTOR, Kinoteka, Michał Gmitruk Production, netPR i Wirtualne Media - mówi Renata Poreda.
Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nominacje w konkursie Lwy PR. Szansę na nagrodę ma portal Wirtualne Media