Jeszcze w ubiegłym roku, banki nie zabiegały o klientów firmowych, większy nacisk kładły na przetrwanie skutków kryzysu. Sytuacja zmieniła się z początkiem tego roku. Wiele banków zapowiedziało wprowadzenie nowych lub odświeżenie już istniejących produktów finansowych skierowanych do przedsiębiorców.
Banki zdały sobie sprawę, że za przedsiębiorcą idą spore sumy pieniędzy. I nie chodzi już tylko o deponowanie firmowych pieniędzy na rachunku, ale również o korzystanie przez nich z innych produktów firmowych. Każda firma dużo chętniej skorzysta chociażby z kredytu w banku, w którym ma już rachunek, a więc jest z nim związana.
Więcej informacji: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ranking-kont-firmowych-czerwiec-2011-2365487.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.
Barbara Sielicka, b.sielicka@bankier.pl
Honorata Miś, h.mis@bankier.pl
Bankier.pl