SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDB Warszawa i McDonald's zdobyły dwa kolejne Lwy na Cannes Lions Festival

Agencja reklamowa DDB Warszawa i McDonald's Polska zdobyły kolejne dwa Brązowe Lwy na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.  

Zrealizowana przez DDB Warszawa dla McDonald's aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala otrzymała właśnie Brązowego Lwa w kategorii Design Lions: Brand Environment&Experience Design oraz Brązowego Lwa w kategorii Industry Craft Lions: Art Direction: Outdoor.

Kampania ta ma już na koncie Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor.

Projekt ten zdobył dotychczas łącznie 13 nominacji do tegorocznych nagród na Cannes Lions. 

 

 

Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa i McDonald's zdobyły dwa kolejne Lwy na Cannes Lions Festival

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl