SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions: kolejne nagrody dla agencji z Polski

Agencja DDB Warszawa zdobyła Złotego Lwa za kampanię dla McDonald's Polska, a McCann Poland - Srebrnego Lwa za aktywację dla Mastercard na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Polskie agencje mają łącznie na koncie 6 nagród. 

Projekt „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala otrzymał Złotego Lwa w kategorii Brand Experience: Customer Retail/In-store Experience. 

Na potrzeby tej akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę. Tutaj też nakręcono spot reklamowy, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Obsługą mediową kampanii zajmowała się agencja OMD. 

 

DDB Warszawa za tę aktywację ma łącznie 13 nominacji na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Dotychczas zdobyła już trzy Lwy: Srebrnego i Dwa Brązowe. 

Srebro dla McCann i Mastercard

Kampania „Public Money ATM”, stworzona przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła drugiego Srebrnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Projekt nagrodzono w kategorii Brand Experience & Activation / Digital Installation. 

„Public Money ATM” to projekt, który w nowatorski sposób wykorzystuje technologię do wzmacniania zaangażowania obywatelskiego. Przekształca znane wszystkim bankomaty w łatwe w obsłudze punkty do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego

Rozwiązanie wdrożono w Ełku w 2024 roku. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi – głosowaniu kartą i kilkoma kliknięciami – niemal co trzeci głos został oddany właśnie za pośrednictwem bankomatu. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz zaplanowana jest jego ekspansja na kolejne miasta w Polsce. 

Wcześniej “Public Money ATM” zdobył Srebrnego Lwa w kategorii Direct Lions: Large-Scale Media. Dotychczas McCann Poland i Mastercard mają na koncie łącznie osiem nominacji – trzy dla „Inclusive by Design” oraz pięć dla kampanii „Public Money ATM”.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: kolejne nagrody dla agencji z Polski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl