DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival
Dwie polskie agencje: DDB Warszawa i McCann Poland trafiły na shortlisty w kolejnych kategoriach na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
 
                                DDB Warszawa zdobyła cztery kolejne nominacje za projekt Burger Drwala “Zima nabiera kolorów” dla McDonald's Polska.
Doceniono ją w kategoriach Experience/Brand experience&activation Lions: Travel, leisure, restaurantfast food chains; Customer retail/in-store experience; Brand owed experiences i Single - market campaing.
Projekt ten wcześniej już zdobył dziewięć nominacji i Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor.
Z kolei Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard trafiła na shortlistę w kategorii Experience/ Brand experience&activation - Digital instalation.
Dotychczas była nominowana w czterech kategoriach. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.
Kolejna nominacja, tym razem w kategorii Strategy/ Creative effectiveness: Long-Term Brand Platform została przyznana Mastercard i McCann XBC (zgłaszane wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.
Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival