Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions
Agencja DDB Warszawa została nagrodzona w Cannes Srebrnym Lwem za kampanię dla McDonald’s Polska.
Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor otrzymała aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala. Na potrzeby akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę.

DDB Warszawa walczy z tą kampanią o Lwy w Cannes także w kategoriach Design – Brand Environment & Experience Design, Design – Driven Effectiveness, Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design, Industry Craft – Art Direction: Outdoor, Industry Craft – Illustration: Outdoor, Outdoor – Special Build, Outdoor – Interactive Experiences oraz Media – Large-Scale Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions