Wśród platform społecznościowych Polacy największą nieufność deklarują wobec TikToka i Facebooka. Natomiast największym zaufaniem cieszy się YouTube – wynika z badania IBRIS.
Takiego tygodnia w historii reprezentacji Polski w piłce nożnej chyba jeszcze nie było. Najpierw trener odebrał opaskę kapitańską Robertowi Lewandowskiemu, potem przegraliśmy mecz, w którym w ogóle nie zagrał nowy kapitan, a dwa dni później Michał Probierz zrezygnował z funkcji selekcjonera. – Dymisja trenera to najlepsze, co mogło się naszej kadrze przydarzyć, bo atmosfera wokół reprezentacji i jej wizerunek są już bliskie dna – uważa Aleksandra Marciniak.
W dalszej perspektywie Orange Polska zamierza wycofać się z oferowania pakietów telewizyjnych drogą satelitarną. – Docelowo planujemy rezygnację z satelity, ale nie ma jeszcze konkretnej daty, na pewno nie będzie to w tym roku – informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy firmy.
Prokuratura cały czas zajmuje się sprawą rzekomego zatrudnienia aktorki Beaty Fido w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Domniemana szkoda, która miałaby zostać wyrządzona TVP, szacowana jest na 1,5 mln zł.
Jedną z branż z największymi zasięgami w grupie wiekowej 13 – 24 w social mediach była bankowość, na czele z ING Bankiem Śląskim. Z kolei chińska platforma Shein wykazywała duże zainteresowanie najmłodszymi odbiorcami, ale, co ciekawe, równie wysokie osobami 55+ – wynika z analizy firmy Sotrender.
Canal+ zaktualizuje swoją aplikację streamingową. Największe zmiany będą dotyczyć odtwarzacza wideo na telefonach i tabletach. – Aktualizacja obejmie również polskich użytkowników aplikacji Canal+ – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. Nie zdradza jednak kiedy to nastąpi.
Latem planowane są zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Pan Mama”. Będzie to kontynuacja perypetii Sylwestra Dzika, samotnego ojca trojga dzieci, który stara się sprostać wyzwaniom rodzicielstwa w pojedynkę.
Na antenie Republiki wyświetlany jest ticker „Afera taśmowa 2.0. Start poniedziałek 20:20”. Dlaczego stacja czeka aż cztery dni na ujawnienie rzekomo sensacyjnych materiałów? – Nie tyle czekamy, ile żeśmy przygotowywali te materiały. Pozyskujemy je i sprawdzamy. Zdecydowaliśmy się je opublikować w najszybszym możliwym terminie, a nawet przyspieszyć publikację – mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes Republiki.
Teleturniej „Milionerzy” emitowany przez TVN w nowym, weekendowym paśmie emisji ogląda średnio 807 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Jak dotąd po trzech tygodniach emisji najwięcej widzów przyciągnęła premiera. Po zakończeniu emisji w TVN “Milionerzy” trafią do Polsatu, który już szuka uczestników do nowej serii.
Firma reklamy zewnętrznej AMS z początkiem lipca br. zmienia strukturę pionu marketingu i sprzedaży, która będzie lepiej dostosowana do aktualnych realiów rynkowych.
W zeszłym kwartale finansowym grupa kapitałowa CCC zwiększyła rok do roku przychody o 3,7 proc., a jej zyskowność wzrosła m.in. dzięki ograniczeniu wydatków na reklamy i IT. Mocno w górę poszła rentowność sieci eubowie i Modivo.
Wirtualna Polska wprowadza na rynek produkt reklamowy WP Booster CDC. To zaawansowane narzędzie stworzone z myślą o precyzyjnym docieraniu do użytkowników z realnym zamiarem zakupowym, w odpowiednim miejscu, czasie i kontekście.
Jesienią na kanale YouTube serwisu Party (Burda Media Polska) pojawi się nowy, autorski program dziennikarki telewizyjnej Joanny Racewicz – „Joanna Racewicz otwarcie z…”. W ramach formatu “human story” prowadząca zaprosi do studia największe gwiazdy polskiego show-biznesu.
W sobotę 21 czerwca TVN pokaże koncert „Muzyka ponad wszystko”, który jest częścią organizowanych w Warszawie „Wianków nad Wisłą”. Gospodarzem imprezy będzie prezenter stacji, Damian Michałowski.
Michał Lutostański po ponad ośmiu latach odszedł z firmy badawczej Kantar. Dołączył do Deloitte obejmując funkcję partner associate - brand&portfolio strategy – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Jak podaje raport „Understanding the Impacts of Generative AI Use on Children”, zrealizowany przez Lego i The Alan Turing Institute, 22 proc. dzieci w wieku 8-12 lat korzystało z narzędzi generatywnej AI. Mimo że AI jest bardzo atrakcyjna dla dzieci, wykazują one krytycyzm względem technologii, wskazując na szereg zagrożeń.
Agencja Publicis Warsaw zrealizowała nową kampanię marki Śnieżka pod hasłem „Śnieżka to pewność – podaj dalej!”. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji marki, która została opracowana w ramach strategii odświeżenia wizerunku i podkreślenia niezawodności produktów. Działania przygotowano na rynek polski oraz ukraiński.
Robert Lewandowski został ambasadorem reklamowym okularów Boss Eyewear (produkowanych przez firmę Safilo). Współpraca dotyczy czterech państw.
Agata Drzewiecka objęła stanowisko head of marketing&communications w firmie reklamy zewnętrznej Bauer Media Outdoor Poland – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Marcin Pery po sześciu latach pracy w roli prezesa Gemiusa przechodzi do rady nadzorczej spółki, gdzie skoncentruje się na “poszukiwaniu partnerów strategicznych”. Zarząd spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego.