SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WP wprowadza narzędzie reklamowe WP Booster CDC

Wirtualna Polska wprowadza na rynek produkt reklamowy WP Booster CDC. To zaawansowane narzędzie stworzone z myślą o precyzyjnym docieraniu do użytkowników z realnym zamiarem zakupowym, w odpowiednim miejscu, czasie i kontekście.

mat.pras.mat.pras.

Dzięki wykorzystaniu kontekstowej technologii AI, WP Booster CDC (Content Driven Commerce) umożliwia inteligentne dopasowanie reklam do kontekstu, aby trafić w intencje zakupowe użytkowników, znacząco zwiększając skuteczność kampanii. 

Produkt ten sprawdza się w przypadku szerokiego asortymentu produktowego, pozwalając w pełni wykorzystać potencjał kontekstowej emisji i zaawansowanej optymalizacji.

WP Booster CDC ma już na swoim koncie udane realizacje – m.in. kampanie dla firm Kruk i Wakacje.pl, w ramach których stworzono specjalne artykuły, wspierane przez śródtekstowe formaty reklamowe z 30-dniową rezerwacją wyłączności dla klienta. 

WP Booster CDC oferuje szerokie możliwości emisji reklam, obejmując nie tylko serwisy internetowe, ale również mailingi i inne powierzchnie reklamowe, co zapewnia kompleksowe dotarcie do użytkowników w różnych punktach styku z marką. 

W pierwszym kwartale 2025 roku Wirtualna Polska Holding w segmencie reklamowo-subskrypcyjnym zanotowała dużo słabszą dynamikę niż w obszarze e-commerce’owym. Ten pierwszy pion zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 4,6 proc. do 158,71 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA – o 2 proc. do 53,31 mln.

Częściowo przyczyniła się do tego zmiana modelu księgowania działalności niemieckiej spółki zależnej Audioteka Group, w efekcie której od początku br. wpływy są dużo niższe. Dlatego w ujęciu porównywalnym przychody reklamowo-subskrypcyjne Wirtualnej Polski Holding w zeszłym kwartale wzrosły r/r o 1 proc.

Dołącz do dyskusji: WP wprowadza narzędzie reklamowe WP Booster CDC

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media Insider
WP Booster CDC 2.0 Turbo AI
odpowiedź
User
J.
Może artykuł powinien zostać uznany za autopromocję? WM chwalą WP, może przypadkiem, że to jedna grupa? Zdecydujcie did czy to niezależny artykuł czy język korzyści w artykule sponsorowanym?
odpowiedź