Michał Lutostański: z Kantar do Deloitte
Michał Lutostański po ponad ośmiu latach odszedł z firmy badawczej Kantar. Dołączył do Deloitte obejmując funkcję partner associate - brand&portfolio strategy – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Michał Lutostański w Kantar pracował od wiosny 2017 roku. Najpierw pełnił funkcję client directora. Potem objął stanowisko innovation business lead client directora.
Następnie, przez kolejne trzy lata, był strategy business directorem. Od jesieni 2024 roku był head of knowledge&thought leadership.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przed dołączeniem do Kantar, Michał Lutostański pracował jako account director w firmie badawczej 4P research mix. W latach 2009 -2016 był związany z TNS Polska, m.in. jako account director.
Michał Lutostański od czerwca ub.r. jest prezesem PTBRiO. W organizacji tej działa od ponad 9 lat.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Michał Lutostański: z Kantar do Deloitte