Monika Chojnacka-Maścianica wiceprezesem ds. programowych MTVEmerging Markets
Monika Chojnacka-Maścianica, dotychczas pełniąca obowiązki dyrektorprogramowej MTV Networks Polska, awansowała na stanowiskowiceprezes ds. pprogramowych kanałów muzycznych MTV EmergingMarkets. Tym samym odpowiada za muzyczne marki w krajach EuropyŚrodkowej i Wschodniej, Afryki i na Bliskim Wschodzie.
Na nowym stanowisku Chojnacka-Maścianica będzie odpowiedzialnaza tworzenie, nadzór oraz realizację długoterminowej strategiiprogramowej kanałów muzycznych, wchodzących w skład MTV EmergingMarkets. Będzie raportować bezpośrednio do Bhavneeta Singha,prezesa wykonawczego i dyrektora Zarządzającego MTV NetworksInternational, Emerging Markets. Objęcie nowego stanowiska nieoznacza, że Chojnacka-Maścianica zrezygnuje ze swojejdotychczasowej roli. Będzie ona nadal sprawowała funkcję dyrektorprogramowej MTVNP i raportowała do Izabelli Wiley, wiceprezes idyrektor generalnej MTV Networks Polska.

Karierę zawodową Chojnacka-Maścianica rozpoczęła w pierwszejpolskiej telewizji muzycznej, Atomic TV. Od 2000 roku jest związanaz MTV Polska.
MTV Emerging Markets to regionalna struktura MTV NetworksEurope. W skład MTV Emerging Markets wchodzą 23 kanały (m.in.multimedialne marki: MTV, VH1, VH1 Classic, Nickleodeon, Viva iComedy Central), które docierają do ponad 25 krajów EuropyŚrodkowo-Wschodniej, Rosji, Afryki oraz krajów BliskiegoWschodu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monika Chojnacka-Maścianica wiceprezesem ds. programowych MTVEmerging Markets