SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nosalowy Park Hotel & Spa rusza z nową kampanią wizerunkową „Zostaję”

Nosalowy Park Hotel & Spa zlokalizowany w centrum Zakopanego rozpoczyna nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Zostaję”. Okazją do niej jest pięciolecie hotelu. 

mat.pras. mat.pras.

Nowa kampania ma być opowieścią o miejscu, które inspiruje – kulturą, historią, stylistyką i naturą. Poprzez filmowe ujęcia oraz sesję zdjęciową w plenerze i we wnętrzach hotelu, kampania ukazuje wyjątkowość Nosalowego Parku jako przestrzeni wypoczynku w najwyższym standardzie, w zgodzie z duchem Zakopanego. Barwny folklor, zakopiańskie detale i górski krajobraz spotykają się tu z nowoczesnym designem i elegancją.

Wątek zakopiański od zawsze był obecny w DNA hotelu – zarówno w jego architekturze i wystroju wnętrz inspirowanych lokalnym art déco, kuchni, NABE SPA, jak i w ofercie oraz komunikacji marki.

Aktualne działania wpisują się w strategię marki, której celem jest budowanie wizerunku Nosalowego Parku jako nowoczesnego, stylowego hotelu oferującego wypoczynek w górskim klimacie – blisko natury, z emocjami, które zostają na długo. Kampania planowana jest w digitalu, social mediach oraz w prasie lifestylowej i podróżniczej.

Dołącz do dyskusji: Nosalowy Park Hotel & Spa rusza z nową kampanią wizerunkową „Zostaję”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rusza
Rusza autobus z przystanku, kampania może się ropoczać
0 0
odpowiedź
User
Rusza
Rusza autobus z przystanku, kampania może się rozpoczać
0 0
odpowiedź