MTV Polska kończy kultowe reality-show. Nie będzie kolejnej edycji
Nie będzie kolejny sezonu programu “Warsaw Shore”. Stacja MTV Polska zdecydowała się bowiem zakończyć realizację kultowego reality-show. Dotąd zrealizowano 22. edycje - ostatnia jednak nie została wyemitowana, bo po zakończeniu zdjęć zmarł jej uczestnik.
“Po 21 sezonach pełnych emocji i szalonych przygód zakończyliśmy produkcję nowych odcinków Warsaw Shore (…) Na antenie nadal możecie oglądać poprzednie sezony i wracać do najlepszych momentów ekipy” – czytamy na facebookowym profilu Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy.
MTV w styczniu rozpoczęło przygotowania do 22. sezonu programu „Warsaw Shore”. – Po zakończeniu castingu uczestnicy są gotowi na wyzwania, które postawi przed nimi stolica. Warszawa stanie się nie tylko tłem, ale i inspiracją do nowych przygód Ekipy. Od popularnych klubów po najbardziej ikoniczne miejsca w mieście – zapowiadał producent programu. Hasłem nowego sezonu było „Bądź Warsaw Shore”, czyli bądź sobą.
W połowie lutego, już po realizacji zdjęć, zmarł jeden z uczestników programu – Jeremiasz „Jez” Szmigiel. Brał on udział w kolejnych edycjach „Warsaw Shore” od 2021 roku. Promocja show w social mediach została wstrzymana, a teraz stacja zdecydowała się nie pokazywać nakręconego zimą sezonu. – W związku z tragiczną śmiercią Jeremiasza „Jeza” Szmigiela, uczestnika naszego programu, oraz z szacunku dla jego rodziny, przyjaciół i bliskich, podjęliśmy decyzję o nieemitowaniu najnowszego 22. sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” – informowało nas biuro prasowe MTV Polska.
Popularność polskiej edycji
„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” to polska wersja popularnego programu MTV „Ekipa z New Jersey”. Reality-show pokazuje życie młodych miłośników imprezowania, którzy na czas realizacji produkcji mieszkają pod wspólnym dachem.
Pierwsza polska edycja zadebiutowała na ekranie w 2013 roku i przyniosła sławę takim celebrytom jak Paweł „Trybson” Trybała, Ewelina Kubiak czy Eliza Wesołowska. Wszystkie odcinki poprzednich sezonów „Warsaw Shore” dostępne są także w serwisie Player.pl.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MTV Polska kończy kultowe reality-show. Nie będzie kolejnej edycji