"Warsaw Shore" wraca do MTV Polska. Znany program czeka wiele zmian
W drugiej połowie września na antenie MTV zadebiutuje 21. sezon "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przeniesie się do Szczecina, zyska nową oprawę i czołówkę. Do „Warsaw Shore” wróci Ewelina "Ewel0na" Kubiak.
W 21. edycji uczestnicy programu wyruszyli na północ, aby przeżyć niezapomniane chwile w Szczecinie oraz na wybrzeżu i po sąsiedzku, w Niemczech. W nowym sezonie widzowie mogą spodziewać się powrotu uczestników oraz pojawienia się nowych twarzy. Wśród tych, którzy ponownie rozkręcą imprezy, znaleźli się Jeremisz „Jez” Szmigiel, Marcin „Mały” Pastuszka i Grzegorz Tomaszewski. Na ekranie zobaczymy także weterana programu, Patryka Spikera. Natomiast w damskiej części ekipy nie zabraknie Angeliki Kramer, Aleksandry Okrzesik oraz Diany Mościckiej. Jedną z niespodzianek tego sezonu jest powrót Oliwii Dziadkiewicz. Do składu dołączyli: Adam Mikołajczyk, Julita Izdebska, Łukasz Budyń i Michał Sewera.
Wydarzeniem będzie powrót do “Warsaw Shore” Eweliny Kubiak, czyli Ewel0ny, która tym razem przejmie stery jako nowa Boss'ka. Zastąpi w tej rolu Jakuba „Ptysia” Henke
- W 21. sezonie “Warsaw Shore” zadbaliśmy o odświeżoną oprawę graficzną, dynamiczną czołówkę oraz nowy sposób realizacji wywiadów, aby widzowie mogli jeszcze lepiej wczuć się w atmosferę panującą w domu Warsaw Shore. Postawiliśmy też na intensywną interakcję z fanami już od momentu kręcenia zdjęć – ich zaangażowanie na Instagramie było w tej eksperymentalnej fazie imponujące! Właściwie od razu zaczęliśmy odnotowywać wyraźne wzrosty liczby użytkowników naszego profilu i tendencja konsekwentnie się utrzymuje. Przygotowana przez nas kampania promocyjna z barwnym, letnim motywem idealnie oddaje ducha zabawy, przyjaźni i niekończących się imprez, a hasło przewodnie 'Viva la Vixa!' znakomicie podkreśla atmosferę nadchodzącego sezonu – komentuje Dorota Neef, Kids, Youth and TAM Director
Premierze nowego sezonu programu towarzyszy kampania reklamowa na nośnikach DOOH w galeriach handlowych i klubach fitness, a także szeroko zakrojona kampaniach w internecie z wykorzystaniem płatnego wsparcia w social mediach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Wavemaker. Kreację tworzył wewnętrzny dział kreatywny we współpracy z brandem MTV Polska. Za realizację kampanii odpowiada dziki.film. Producentem wykonawczym programu Warsaw Shore jest Dragon Head.
“Warsaw Shore” w MTV Polska i Playerze
Premierowe odcinki 21. sezonu „Warsaw Shore” będzie można oglądać od 22 września br. w każdą niedzielę o godz. 23.00 na kanale MTV Polska. Wszystkie odcinki będą również dostępne w serwisie Player.pl.
„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” opiera się zagranicznym formacie „Ekipa z New Jersey”, a pierwszy sezon wyemitowano w 2013 roku. Uczestnicy wybierani są na drodze castingu i podczas nagrań mieszkają we wspólnej willi. Łączy ich przede wszystkim zamiłowanie do imprez, które są tematem przewodnim programu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Warsaw Shore" wraca do MTV Polska. Znany program czeka wiele zmian