SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska wybrała PanMedia Western

Spółka Multimedia Polska zakończyła konkurs na obsługę reklamową kampanii wizerunkowej zaplanowanej na 2006 r.

Wygrała agencja reklamowa E.P. Creative Services z Warszawy. Planowaniem mediów kampanii zajmie się współpracujący ze zwycięską agencją dom mediowy PanMedia Western.

Głównym celem planowanej kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marki Multimedia Polska, a jej zasadniczy przekaz reklamowy dotyczyć będzie prezentacji firmy oferującej kompleksowe, nowoczesne rozwiązania w dziedzinie dostawy telefonii, internetu i telewizji.

Do przetargu na obsługę reklamową kampanii wizerunkowej Multimediów Polska zaproszonych zostało 6 agencji. Badaniom skuteczności przekazu reklamowego poddane zostały 3 linie kreacyjne, które najbardziej zbieżne były z przyjętą przez firmę strategią.

„Badania fokusowe wykazały, że nasza główna grupa docelowa, czyli inwestorzy i liderzy opinii najwyżej ocenili  kreację „Gotowi na przyszłość” przygotowaną przez E.P. Creative Services. W opinii badanych liderów i inwestorów wspomniana reklama zwracała uwagę jako oryginalna i intrygująca, podkreślano jej nietuzinkowość oraz nieszablonowy pomysł, na którym została oparta. Wyłania się z niej wizerunek dużej, ambitnej, otwartej na zmiany firmy mającej szerokie, zaawansowane technologicznie  usługi i dobrą kondycję finansową. A to są właśnie te wyróżniki, które pragniemy podkreślić przy budowie brandu Multimedia Polska ” – mówi Anna Ziętek, z-ca dyrektora Biura Public Relations Multimedia Polska.

Planowaniem i zakupem mediów kampanii zajmie się PanMedia Western, który przedstawił dogłębną analizę grup docelowych i rekomendował pod ich kątem media. W kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, prasa, outdoor i internet.

Termin rozpoczęcia kampanii nie został określony.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska wybrała PanMedia Western

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl