Sześć nowych osób w Streetcomie
Pracę w agencji Streetcom Polska rozpoczęło w ostatnim czasie sześć nowych osób: Paweł Ossoliński, Paulina Dzieniakowska, Emese Tornyos, Anna Frelak, Andrzej Tomasik i Maciej Partyka.
Paweł Ossoliński objął w Streetcomie stanowisko sales managera w dziale sprzedaży, którym kieruje Wojciech Zdunek. Ossoliński wcześniej pracował m.in. w agencji Społem, a z branżą internetową jest związany ogółem od 4 lat.
Z kolei do działu obsługi klienta Streetcomu dołączyły Paulina Dzieniakowska, Emese Tornyos i Anna Frelak. Paulina Dzieniakowska, która objęła stanowisko account managera, wcześniej przez 5 lat pracowała w agencji interaktywnej MRM Worldwide, gdzie tworzyła strategie internetowe dla klientów. Emese Tornyos jako account executive jest odpowiedzialna w Streetcomie za obsługę klientów na rynku węgierskim. Wcześniej pracowała w ambasadzie Węgier i firmach działających na węgierskim rynku. Natomast Anna Frelak objęła funkcję account executive. Jednocześnie kończy studia z zakresu zarządzania i marketingu w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.
Ponadto Emilia Sabat awansowała w dziale obsługi klienta z funkcji project managera na stanowisko key account managera. Aktualnie zajmuje się koordynacją prac i strategią działań dla kluczowych klientów agencji takich jak Nestle Polska SA. W firmie pracuje od lipca 2010 roku.
Z kolei do działu komunikacji Streetcomu - kierowanego przez Iwonę Gniedziejko-Płuciennik - dołączyli Andrzej Tomasik i Maciej Partyka. Tomasik jako graphic designer tworzy projekty graficzne i strony internetowe. Natomiast Partyka jako junior communication specialist pracuje nad w rozwojem komunikacji z ekspertami Streetcomu.
- Powiększanie zespołu pracowników jest konsekwencją rozwoju i planów strategicznych naszej agencji, m.in. wejścia na rynek węgierski - argumentuje Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska. – Wzrost liczby prowadzonych kampanii, nowi klienci i poszerzenie oferty o działania w internecie to kolejne powody - dodaje.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sześć nowych osób w Streetcomie