Łukasz Zarębski zarządza agencją Artegence
Łukasz Zarębski objął nowo utworzoną funkcję director operations w agencji reklamowej Artegence.

Do obowiązków nowego dyrektora należą: zarządzanie procesami operacyjnymi, optymalizacja procesów wewnętrznych, nadzór nad projektami, wspieranie zespołów, w tym bezpośrednie zarządzanie zespołem obsługi klienta agencji, budżetowanie, monitorowanie KPI, wdrażanie innowacji technologicznych oraz strategiczne planowanie i raportowanie dla kadry zarządzającej.
Łukasz Zarębski raportuje bezpośrednio do zarządu.
Zarębski przez ponad rok zarządzał ekstrakt.studiem w roli dyrektora operacyjnego. To należąca do agencji Cut The Mustard jednostka zajmująca się komunikacją wizualną i projektami graficznymi.
Z samą Cut The Mustard Zarębski związany był przez ponad osiem lat. Przeszedł ścieżkę zawodową od account managera do dyrektora operacyjnego.
Wcześniej ponad pięć lat był consultantem PR w Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zarębski zarządza agencją Artegence