FCB Warsaw bardziej sieciowa, już bez &theMilkman
Działalność rozpoczęła agencja reklamowa FCB Warsaw (należy do Keino Group), zastępując funkcjonującą przez ponad trzy lata FCB&theMilkman. – Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapowiada współzałożyciel agencji Tomasz Pawlikowski.

FCB&theMilkman działała jako agencja alifiacyjna sieci FCB (należącej do koncernu IPG), natomiast FCB Warsaw ma bliżej współpracować z tą siecią.
– Ewolucja naszej działalności w FCB Warsaw otwiera nowy rozdział naszej obecności w Polsce i umacnia wieloletnie partnerstwo z Tomaszem Pawlikowskim i jego zespołem, którzy od lat kształtują rynek reklamowy w regionie – podkreśla w komunikacie Tyler Turnbull, globalny CEO FCB.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
FCB Warsaw należy do Keino Group, w skład której wchodzą też agencja mediowa Mido oraz dom produkcyjny Joho. Oferuje usługi w zakresie strategii, kreacji, produkcji oraz planowania i zakupu mediów.
– FCB od zawsze wyznacza kierunki w kreatywności w naszej branży. Naszym celem jest bycie najbardziej kreatywną agencją w regionie. Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapewnia Tomasz Pawlikowski, współzałożyciel FCB Warsaw.
Keino Group zatrudnia 70 osób. Obsługuje marki takie jak Zdrofit, Stokrotka, UNICEF i WWF.
Z kolei sieć FCB w ub.r. pozyskała globalnie klientów takich jak Kellanova, Kenvue, Kimberly-Clark i Perfetti Van Melle.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw bardziej sieciowa, już bez &theMilkman