FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii
Wystartowała kampanii dla Magnokalu - leku OTC od USP Zdrowie. Za strategię kreatywną i realizację spotu telewizyjnego odpowiada FCB Warsaw (Keino Grupa). Kampania, utrzymana w dynamicznej, teledyskowej konwencji, podkreśla codzienną aktywność i energię, którą wspiera duet magnezu i potasu.

Reklama emitowana będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a działania wspierające obejmą kanały digitalowe.
Kampania koncentruje się na codziennej aktywności i pełnym energii stylu życia, wspieranym przez przyjmowanie magnezu i potasu. Spot - zrealizowany w dynamicznej, teledyskowej konwencji - przedstawia bohaterów, którzy dzięki Magnokalowi w pełni wykorzystują swoje możliwości każdego dnia.
Nowy projekt FCB Warsaw
Magnokal to lek, który łączy magnez i potas - dwa składniki istotne dla prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego, mięśniowego i serca.
Czytaj także: Nowa wicenaczelna Gazeta.pl
Agencja FCB Warsaw (Keino Grupa) stworzyła koncepcję kreatywną kampanii. Reżyserem spotu był Hasenien Dousery. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Selfish3, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się Wavemaker.
Niedawno podawaliśmy, że FCB Warsaw rozpoczyna także obsługę PKO Banku Polskiego.
Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii