SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii

Wystartowała kampanii dla Magnokalu - leku OTC od USP Zdrowie. Za strategię kreatywną i realizację spotu telewizyjnego odpowiada FCB Warsaw (Keino Grupa). Kampania, utrzymana w dynamicznej, teledyskowej konwencji, podkreśla codzienną aktywność i energię, którą wspiera duet magnezu i potasu.

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

Reklama emitowana będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a działania wspierające obejmą kanały digitalowe. 
Kampania koncentruje się na codziennej aktywności i pełnym energii stylu życia, wspieranym przez przyjmowanie magnezu i potasu. Spot - zrealizowany w dynamicznej, teledyskowej konwencji - przedstawia bohaterów, którzy dzięki Magnokalowi w pełni wykorzystują swoje możliwości każdego dnia. 

Nowy projekt FCB Warsaw 

Magnokal to lek, który łączy magnez i potas - dwa składniki istotne dla prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego, mięśniowego i serca.    


Czytaj także: Nowa wicenaczelna Gazeta.pl

Agencja FCB Warsaw (Keino Grupa) stworzyła koncepcję kreatywną kampanii. Reżyserem spotu był Hasenien Dousery. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Selfish3, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się Wavemaker.

Niedawno podawaliśmy, że FCB Warsaw rozpoczyna także obsługę PKO Banku Polskiego.

Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Barbara K-S
Magnokał. Donald T. łyka go już od października 2023.
1 0
odpowiedź
User
gość
Jedzeniem i lekiem jest tyko to co wyrosło pod promieniami Słońca.
0 0
odpowiedź