Zmiana dyrektora handlowego u wydawcy „Pulsu Biznesu”
Jan Rojewski, chief revenue officer i dyrektor handlowy, zakończył pracę w Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejmuje Paweł Kossak.

Jan Rojewski z Bonnier Business Polska był związany od 2016 roku. Przez cztery lata pełnił funkcje szefa sprzedaży agencyjnej, następnie awansował na chief revenue officera.
- Cieszę się, że mogłem istotnie przyczynić się do rozwoju Bonnier Business Polska zarówno w obszarze przychodów, budowania zespołów czy tworzenia produktów reklamowych (cyfrowych, prasowych i również offline) Uważam, że świetnie poradziliśmy sobie z wyzwaniami jakie niosła ze sobą pandemia, która stała się akceleratorem zmian i cyfrowej transformacji. Jestem dumny, że wspólnie udało nam się stworzyć fantastyczne zespoły (Reklama, Content, Eventy etc). Cieszę się, ze miałem możliwość poznać wiele fantastycznych osób, współtworzyć świetne projekty i wzbogacać swoją wiedzę - zarówno w warstwie biznesowej, relacyjnej jak również tej opartej na zaufaniu czy empatii. Ludzie to największa inwestycja i wartość każdej z firm i tej zasadzie będę hołdował budując i tworząc kolejne zespoły – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Rojewski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jan Rojewski w swojej karierze zawodowej był także związany z ABi Media Holding (szef sprzedaży), Grupą Wirtualna Polska, gdzie pełnił m.in. funkcję kierownika departamentu sprzedaży agencyjnej. Pracował też w domu mediowym ZenithOptimedia Group, Altkom Akademia i Partner of Promotion. Absolwent filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Nowy dyrektor handlowy w “Pulsie Biznesu”
Paweł Kossek, jako chief revenue officer w zespole Bonnier Business Polska, będzie zarządzał pracą zespołów sprzedażowych m.in. „Pulsu Biznesu” i portalu Bankier.pl. Do jego kluczowych zadań należeć będzie także zwiększenie synergii między kluczowymi działami wszystkich podmiotów należących do Bonnier Business Polska i dalsze umacnianie ich silnej pozycji rynkowej.
Kossek jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Szkoły Głównej Handlowej Kolegium Gospodarki Światowej oraz Menadżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie. W przeszłości zarządzał biurami reklamy wydawnictwach Polska Press, Grupa Onet.pl oraz Grupa Infor PL.
– Rynek mediów zmienia się w zawrotnym tempie, co stawia przed wydawcami wiele wyzwań, ale i jeszcze więcej szans. Doświadczeni eksperci, którzy dobrze rozumieją dynamikę rynku, potrzebę szybkiej adaptacji strategii i produktów reklamowych, są w tych czasach nieocenieni. Tym bardziej cieszę się, że nasz zespół się umacnia właśnie o takiego lidera. W imieniu całego zespołu Bonnier Business Polska witam na pokładzie Pawła Kosseka – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
Dołącz do dyskusji: Zmiana dyrektora handlowego u wydawcy „Pulsu Biznesu”