„Handlujemy najlepszym towarem”. MediaMarkt rusza z nową serią reklam
Agencja Publicis Warsaw została partnerem digitalowej komunikacji MediaMarkt i odpowiada za nową platformę komunikacyjną marki w social mediach.

Koncepcja kreatywna kampanii „Handlujemy najlepszym towarem” została zainspirowana stylistyką lat 90. oraz osadzona w typowej polskiej dzielnicy miejskiej, tworząc atmosferę inspirowaną hip-hopem, kulturą młodzieżową i buntowniczym klimatem.
Celem kampanii jest zbudowanie nowoczesnej, wyróżniającej się komunikacji, która – oprócz oferowania konkurencyjnych cen i najwyższej jakości produktów i usług – wprowadzi nowy, atrakcyjny świat dla MediaMarkt oraz przekona do siebie wymagającą grupę odbiorców, czyli Gen Z.
– W MediaMarkt zawsze wyróżnialiśmy na tle konkurencji się swoim bezkompromisowym podejściem do komunikacji. Gdy większość firm z branży elektroniki konsumenckiej stawiała na bezpieczne, produktowe komunikaty, my wybieraliśmy kontrowersje i emocje. Ta strategia wpisana jest w DNA naszej organizacji – mówi Magdalena Nafalska-Knieć, brand strategy, CRM & marketing planning manager, MediaMarktSaturn Polska.
Zobacz też: Jürgen Klopp mówi po polsku w świątecznej kampanii MediaMarkt
Kampania obejmuje 6- i 15-sekundowe spoty w digitalu, kreacje na platformach Mety, YouTube, Google oraz TikToku, sesję fotograficzną oraz materiały POS.
Do zadań agencji Publicis Warsaw należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii oraz formatów wideo.Planowanie i zakupów mediów prowadzą Starcom i Performics (Publicis Groupe). Realizacją produkcji spotów zajęło się Dynamo Film, postprodukcją – Delapost.
Dołącz do dyskusji: „Handlujemy najlepszym towarem”. MediaMarkt rusza z nową serią reklam