SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Gazeta Wyborcza" umacnia pozycję lidera

Spadają wpływy reklamowe "Rzeczpospolitej", która straciła drugie miejsce na rzecz "Faktu".

W lutym 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym wśród gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik Agory zarobił ponad 60 mln złotych. Drugie miejsce zajął "Fakt" spychając na trzecie miejsce "Rzeczpospolitą", która zanotowała – podobnie jak “Super Express” - spory spadek przychodów z reklam.

Liderem gazet regionalnych jest "Dziennik Bałtycki".

 


II.2006
TOP 10  Koszt [zł]
Razem: monitorowane gazety 163 671 135 zł
GAZETA WYBORCZA 60 253 601 zł
FAKT 13 792 534 zł
RZECZPOSPOLITA 10 396 144 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 6 192 627 zł
SUPER EXPRESS 6 181 839 zł
METROPOL 3 965 334 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 3 734 119 zł
DZIENNIK ZACHODNI 3 632 229 zł
DZIENNIK POLSKI 3 380 232 zł
GAZETA PRAWNA 3 321 106 zł

 

II.2005
TOP 10 gazety Koszt [zł]
Razem: monitorowane gazety 148 273 181 zł
GAZETA WYBORCZA 52 944 991 zł
RZECZPOSPOLITA 12 352 745 zł
FAKT 12 319 008 zł
SUPER EXPRESS 8 055 346 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 5 212 529 zł
DZIEŃ DOBRY 4 133 398 zł
DZIENNIK ZACHODNI 3 829 634 zł
METROPOL 3 483 908 zł
DZIENNIK POLSKI 3 480 002 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 3 342 768 zł

 
źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" umacnia pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl